Fikk utbetalt noen kroner fra dem, riktignok 80% mindre enn hva jeg skulle hatt fra dem. Jeg sendte en henvendelse til support og spurte, og fikk utrolig nok svar. Svaret var at en annonsør hadde lagt inn feile koder på sine nettsider, og derfor var det kommet inn for mange leads fra denne annonsøren. Det var årsak til at kronene var forsvunnet fra konto, og alt som het statstikk. Jeg ble samtidig lovet en godtgjørelse fra denne annonsøren pga denne feilen. Det store problemet derimot var at jeg ikke har kjørt kamanjer fra denne annonsøren de snakket om, og ikke har jeg mottatt noen godtgjørelse heller.
Jeg fikk også høre fra support at de skulle bli flinkere og fortelle når det skjer endringer hos dem. De gav jo ikke bekjed når de senket prisen på sin egen kampanje "Bli partner hos Euroads" med ca 95% per lead. Kanskje de ikke føler slikt er verdt og fortelle sine affiliates om.
Kanskje support svarte meg fordi jeg mer eller mindre gav klar bekjed i epost til dem at jeg henvender meg videre til deres danske support om ikke jeg får svar fra den norske. Tidligere har det jo vært råttent med svar fra support i Norge.