Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flere som får betalt mindre per klikk?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Flere som får betalt mindre per klikk hos adsense om dagen?

Så før i dag at jeg hadde sendt over 50 klikk over alle de norske nettsidene mine, og inntektene var på lusne $5!!!! Det er jo helt latterlig. Regnet med disse tingene skulle gå oppover nå rundt juletider jeg..

Har vært slik de siste 10 dagene for meg.. helt latterlige klikk priser.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er ikke pga av den nye format endringen, jeg har ikke mistet noe særlig på antall klikk. Derimot betalingen PER KLIKK, har sunket drastisk..

Jeg ser at romantikk.com i går hadde en god CTR på 1.48%. Men i snitt, så var faktisk klikkprisen på $0.05. Det er jo INGENTING. Latterlig. Må finne et alternativ om det fortsetter slik.
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Mine klikk har normalt lagt på ca 1,60$. Det er jo unormalt bra, men nå har dem altså kommet seg helt ned i 0,05$ & 0,10$.. Har vel faktisk aldri vært borti noe så lavt...
 

peterandrej

pensjonert moderator
under 10 cent pr klikk her også. men nå følger jeg sjelden så alt for godt med på slikt, så vet ikke om det er opp eller ned eller hva i forhold til tidligere.
 

Ståle

Medlem
Hehe, velkommen til min verden. På den verste siden min ligger jeg på en klikkpris mellom 1 -2 cent. er jeg heldig får jeg 5 cent per klikk en dag.

Har lett etter et alternativ i over et år nå jeg, fremdeles ikke funnet noen.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Fy flate altså.. Det er for dårlig dette.. :s
Om det er slik som dette det skal være, er det bare til å lete etter noe annet. Nå i jula er det jo ikke så vanskelig å tenke ut noe...
 

picxx

Well-Known Member
Nå er jo jeg en skikkelig rookie hva gjelder adsense, men klikkprisen ligger ganse greitt med en eCPM fra $1.00 til $26.11 ($1.00 er diggmeg...lol)

Snitt ligger vel på $0.55
Klager itte jeg, men så en markant nedgang (i klikk) etter de forandret klikksonene ja.
 
Topp