Flere passord til hver side

picxx

WF 09
Det er en plugin som kalles role manager hvor du kan legge til enkelte sider til brukergrupper. Dette betyr jo da at du manuelt må "oppgradere" hvert medlem til denne gruppa, men innloggingssystemet til wordpress vil jo da bli brukt, så alle får forskjellig passord. Linken til siden vil jo da være skjult for alle andre enn medlemmene i den valgte gruppa.
Hvis du skal noe utover dette, og f.eks. vise teaserinnhold for ikke-medlemmer tror jeg du må over på membersite plugins'ene til wordpress.
Kom over en gratis som så ganske bra ut her:
s2Member ( Membership Plugin ) PriMoThemes.com

picxx

WF 09
Det absolutt enkleste ville vel være å bare bruke .htaccess og .htpasswd

Nutz

Med lem
er det så enkelt å bruke .htpasswd på enkelte WP-sider da?
Vil tro det er et sant "helvete" å administrere dette, siden en forespørsel egentlig er til en og samme "side".
-Eller tar jeg feil her også?

picxx

WF 09
er det så enkelt å bruke .htpasswd på enkelte WP-sider da?

Godt spørsmål...
Etter litt søk var det eneste jeg kom opp med dette:
WordPress › Support » htaccess/htpasswd specific to pages?
Som ikke akkurat ga noen gode svar..

Jeg personlig ville nok benyttet meg av wordpress' allerede innebygde medlemssystem og en rolemanager, som beskrevet tidligere, da passordbeskyttelsen på sider er både usikker og ikke særlig bruker/admin vennlige.

picxx

WF 09
Kunden min vil ikke betale meg for mer enn jeg allerede har gjort, budsjettet deres er brukt opp og de har allerede fått bonusjobbing fra meg. Så da er det ikke så aktuelt å sette opp medlemssystem, dette må gjøres enkelt.

Det er bare å fortelle at et medlemssystem i siden vil påløpe ytterligere kostander, og vil de ikke betale for dette får de det heller ikke.

picxx

WF 09
De er klar over det, derfor jeg ser etter en enkel gratis løsning for dem. Jeg liker å gi det lille ekstra :)

Vel, jeg har søkt ganske mye etter dette ditt spørsmål, og ikke funnet en eneste løsning, så du får bare formidle det videre, evt. fortsette søket :)

Topp