Fleksibelt CRM system

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Jeg er på jakt etter et fleksibelt CRM system, skrevet i PHP. Jeg har en case hvor jeg ønsker at alle leads fra en nettside skal havne i et CRM av noe slag. Alternativene er å lage et CRM fra bunnen av, eller finne et annet CRM som enkelt lar oss koble skjema(ene) på nettsiden inn mot CRMet.

Noen som har noen gode tips til dette?

Jeg bruker Zoho - aner ikke om dette er mulig det som du prater om nå... Men Zoho er enkelt og greit og gratis for inntil 3 brukere. Vet at man i alle fall kan gjøre visse endringer der inne, har aldri forsøkt meg på noe liknende som du er etter riktignok.

Men Mamut CRM muligens? Ville tatt en telefon og forhørt meg. Alternativet ditt å lage et CRM fra bunnen av kan jo betale seg etterhvert selvsagt... Er ikke akkurat mange veldig fleksible produkter på markedet så vidt jeg vet.

Eva Cecilie

New Member
Kommer an på hvordan du ønsker å importere informasjonen, ved txt-filer kan de fleste fleksible CRM løsninger løse dette. Du kan jo laste ned en demo av et slikt CRM system? ellers vet jeg at mange CRM løsninger tilbyr en web-in løsning for nettopp slike caser. Er det et system for deg eller et firma med mange brukere? Er mulig LIME Easy eller LIME Pro kan være aktuellt. Mamut er en ERP leverandør og deres CRM systemer er dermed ikke like fleksible som de som har fullt fokus på CRM. Lundalogik er markedsledende CRM leverandør i Sverige og finnes nå i norge, ta en titt på deres sider også :)

Dag Frogner

Supermedlem
Joda, men når du søker opp alle tråder som handler om CRM, også de som er 2 år (!!!) gamle og "spammer" disse med reklame for firmaet ditt uten at du egentlig sier at du jobber for de, så virker det litt "dumt".

Hva med å heller lage en tråd i introduksjons-biten av forumet?

Topp