firmapresentasjon med CMS WP 3.0

allegretto

Medlem
Altberger:
Gå for et mer moderne template (ikke noe gratis-greier), google litt så finner du noe som funker bedre.
Nettsiden såg "gammeldags" ut

Altberger

Medlem
er da ingen grunner til at moderne og fancy skal gå på bekostning av seo, men en god start vil vel ihvertfall være å endre "just another wordpress site"...

enig i det at fancy og seo kan kombineres, men med tanke på kundens målgruppe bør det være lett å finne fram. beklager at j var litt dårlig i mine formuleringer der.

ang; Just another.... Jeg er ikke kommet dit ennå. Innholdet tar jeg til sist.

Det jeg lurer på er design og layout, samt også brukervennlighet. Det er garantert noe som kan bedres. Men hva?

Selv mener j før scroll funker bra. Under scroll er.... ikke like bra,,,,

Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Etter min oppfatning mangler siden en profesjonell, siste touch som liksom hever dette fra noe enhver amatør kan lage til noe som har et profesjonelt tilsnitt. Her er det for mange stilarter som har blitt forsøkt presset inn uten konsekvent tenkning. For eksempel ligger det en skygge på toppelementet, som ikke er videreført nedover. I og for seg ingen krise, men det er slike ting som avslører siden som noe mer "amatørmessig".

Ellers er jo grafikken, spesielt bakgrunnen, av heller dårlig kvalitet.

Forøvrig; denne siden kan gå rett hjem hos målgruppen som for alt jeg vet har ekstra tillit til folk som åpenbart "ikke sitter inne med den dataen hele dagen". Den er veldig "folkelig" i stilen, noe som helt klart kan oppleves som positivt.

Topp