Innholdsmessig var siden fin synes jeg. Dette er hva jeg har å kommentere på:
- Jeg synes du kunne laget en noe lavere og mer interessant header. Litt kjedelig bilde, for å være ærlig.
- Nettsiden din trenger en overskrift og en salgs introduksjonstekst! Jeg føler at jeg kommer inn på en underside når jeg ankommer forsiden, og det er aldri et bra tegn.
- Siden firmalogoen er utformet i en sans-serif font (uten "kanter"), synes jeg resten av siden kan nyte godt av samme kvalitet. Et godt tips er å bruke samme font (via @font-face) som i logoen på overskrifter (men i normal utførelse, ikke kursiv), og en generell font som for eksempel.... verdana, arial, hva-enn på brødtekst.
- Lag toppbildet ditt klikkbart (link det til forsiden) slik at du kan droppe "forside"-linken i menyen din.
- Dropp "Print"-ikonene på forsiden, vil jeg printe noe så vil jeg nok lese det først.
- "Er leiligheten ledig"-kalenderen din er veldig bra, men jeg forstår ikke om den er ledig eller ei. Legg til en myk lys grønnfarge på dager hvor den er ledig, evnt. en rollover "popup" som sier ledig eller ikke, og rødt når den er opptatt.
Alt i alt så har du fått med deg mye godt innhold og en grei nok layout, men det er fortsatt endel (i alle fall i mine øyne) som mangler før denne siden er komplett utseendemessig. Generelt vil jeg si at designet er noe... kantete og lite mykt. Når du designer en nettside for en hytte / leilighet på fjellet, tenk deg hvordan man føler seg når man tenker på en hyttetur på fjellet. Man tenker ikke hvitt, grått, avispapir, man tenker mykt, digg, avslapning, lunt, natur, ski, fri fra jobb. Prøv å la disse følelsene gå igjen i ditt design generelt sett =)
Mine tanker, anyways... =) Men for all del, flott hytte!