Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feilmelding ved OpenCart opplasting

Siteshop

New Member
Hei
Jeg tenkte jeg skulle prøve en OpenCart løsning og lastet opp filene i Filezilla. Alle filene ble lastet opp.
Når jeg skrev inn adressen fikk jeg opp denne en feilmelding som jeg lurer på om noen klarer å tyde?
opencart_feil.png
[/url][/IMG]

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function json_encode() in /home/2/b/boklansering/www/system/library/template/Twig/Environment.php:313 Stack trace: #0 /home/2/b/boklansering/www/system/library/template/Twig/Environment.php(378): Twig_Environment->getTemplateClass('common/footer.t...', NULL) #1 /home/2/b/boklansering/www/system/library/template/twig.php(33): Twig_Environment->loadTemplate('common/footer.t...') #2 /home/2/b/boklansering/www/system/library/template.php(51): Template\Twig->render('common/footer', true) #3 /home/2/b/boklansering/www/system/engine/loader.php(125): Template->render('common/footer', true) #4 /home/2/b/boklansering/www/install/controller/common/footer.php(11): Loader->view('common/footer', Array) #5 /home/2/b/boklansering/www/system/engine/action.php(79): ControllerCommonFooter->index(Array) #6 /home/2/b/boklansering/www/system/engine/loader.php(48): Action->execute(Object(Registry), Array) #7 /home/2/b/boklansering/www/install/controller/install/step_1.php(21): Loader->controller('c in /home/2/b/boklansering/www/system/library/template/Twig/Environment.php on line 313
 

Vedlegg

  • opencart feil.PNG
    opencart feil.PNG
    47,8 KB · Sett: 5

Siteshop

New Member
Takk for svar, skal se om jeg blir klok på det. Fjernet alle filene og lastet de opp på nytt og da var det linje 119 som det var noe humbug med.
Står at all opplastingen er vellykket.
 
Topp