Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feil på nettsteder! $#%#$$£!!!

Laser

Medlem
e6u8udyr.jpg


Etter at jeg flyttet mitt nettsted til en wordpressplattform har jeg hatt en daglig økning i 404 feil fra gamle url'er, og selv om jeg har lagt inn 301 på alle fortløpende så har jeg har mistet alle mine plasseringer i SERP.
Nå ser jeg også at det har kommet opp feilmeldinger i webmaster tools, som på vedlagte bilde. Hva skyldes dette, og hvordan fikser jeg det?

Jeg har aktiviert plugin for sitemap og lastet denne opp. Kommer jeg til å bli venn med Google igjen?

Laser
 

picxx

Well-Known Member
Nå ser jeg også at det har kommet opp feilmeldinger i webmaster tools, som på vedlagte bilde. Hva skyldes dette, og hvordan fikser jeg det?

Hvilke feilmeldinger er det på vedlagte bilde? :eek:
 

Laser

Medlem
TorsteinO: Alle sidene fra den gamle URL er borte. De hadde adresser som dette "URL.no/display.aspx?menuid=-1000&prodid=198". Nå er det i et mer brukervennlig wordpress permalink-system med leselige url' er. Det som er rart er at de samme url' ene jeg allerede har redirected kommer tilbake som feil.... De siste ukene har jeg lagt opp sikkert 350 redirecter, men idag morges poppet det opp 405(!) nye, mange jeg forøvrig har fikset tidligere. Man blir matt....

Pong: Takk for hjelp, men jeg ble ikke klokere av å lese den tråden. Jeg har nok ikke det tekniske knowhow' en som kreves for å forstå alt som ble sagt.

Picxx: Godt spørsmål. Kankje det ikke er feil likevel?
Når jeg holder musen over de 3 boksene får jeg følgende beskjeder,
DNS: "Couldn’t communicate with the DNS server. More info."
Tilkobling til tjener: "Request timed out or site is blocking Google. More info."
Robots.txt: "Googlebot fikk ikke tilgang til robots.txt-filen din og utsatte gjennomsøking av nettstedet ditt i stedet for å risikere å gjennomsøke ugyldige sider."
 

Laser

Medlem
Jeg vil foreløbig konkludere med at plugin redirector v 2.3.4. ikke fungerer for WP v 3.7.1.

Derfor må jeg grave meg ned i .htaccess og gjøre endringene manuelt, men:

Hvordan skriver jeg en redirect fra gammel til ny url? Hva er den totale kodeteksten pr URL. Jeg har en liste med 405 ukorrekte url'er så jeg vil nødig gjøre noe dobbelt arbeid....
 
Topp