Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feil med header i IE9

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har et problem med en CSS fil vi nylig gjorde en oppdatering på hos denne nettsiden.

Fanene i header-menyen vil ikke laste inn bakgrunnsbildene av en eller annen grunn. Ta en titt her: https://crenia.litmus.com/pub/130c0e9/results#ie9-full. For de som bruker IE9, så skal den egentlig være slik: Screen Shot 2011-12-08 at 11.32.25.png

Siden ble egentlig laget og kodet før IE9 ble lansert, så det kan være deler av årsaken (den orginale siden ble aldri ordentlig testet for IE9). Utvikler har ferie til mandag, så nå prøver jeg meg på egenhånd. Merker det er noen år siden jeg prøvde meg på HTML/CSS.

Noen som vet hva dette kan komme av?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hm... Samme problem her med min ie9. Så klikker jeg på tjenester, og dropdown viser korrekt. Går tilbake til hovedvinduet, og dropdown viser korrekt...

Dermed tenker jeg at det kan være en feil i en eller annen script som setter noen css verdier, men det er jo rett fram i custom.css linje 255.
Kanskje kan du legge til noe som dette:
ul.submenu {
background: none repeat scroll 0 0 #68AD04;
}

som er da dobbelt (det bør fungere som det er, noe som det gjør ved 2. forsøk), så siden ie9 visstnok har et problem å finne og bruke denne settingen kan vi jo fortelle den ting to ganger..
 
Topp