Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebook annonsering - sende folk til gruppe eller egen nettside?

Leser på veven at en del anbefaler å ikke sende folk ut av Facebook gjennom annonser, men heller sende dem til en egen Face-side. Noen tanker om dette? Googlet det fordi jeg har klikk men lite konverteringer. Tenkte dette kunne være interessant å lese for andre og, om noen sitter på gode erfaringer eller tanker. :)

Har flere kampanjer gående, blant annet en egen for "likes" til en side, én for et affiliate-program og én for egne varer. Merker til tider veldig god effekt på "likes"-kampanjen på minimalt med budsjett, mens de to andre ikke går fullt så bra; folk sitter jo ikke på FB for å kjøpe noe heller, men jeg har klikk, bare litt lite konverteringer (selv om jeg har tjent mye mer enn jeg har brukt).

Hovedforskjellene på "likes"-annonsen og de to andre er at jeg i den ene kampanjen ikke selger noe OG holder personen på FB , mens de to andre er salgsannonser som leder til sider utenfor FB. Skal til å prøve å lage en slags landingsside på FB, skal si i fra her om hvordan resultatet blir.
 
Topp