Får ikke registrert meg hos Mmmedier :(

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har i 3 dager nå forsøkt å registrere meg hos Mmmedier, men kommer rett og slett ikke gjennom registreringen.
I skjemaet fyller jeg inn all informasjon dem vil ha, men kommer ikke lenger enn til en tom side, uten innhold.. :(

Har forsøkt meg i IE, Opera, Safari og Firefox nå, og med 2 forkjellige epostadresser... Ingen resultat..

Når jeg tenker meg litt om, spør dem jo etter Bank Reg Nr & Konto Nr.. Hva i alle dager er egentlig Bank Reg Nr for noe? Kan det være at jeg ikke fyller inn noe her som gjør at jeg sliter?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Bjrl skrev:
Bank Reg Nr brukes ikke i Norge.

Hvis du sliter, kan jeg muligens hjelpe deg. Jeg har hun som er ansvarlig for det norske markedet hos MM Medier på MSN. Legg meg til på din MSN (bjrl@bolignorge.no) så setter jeg deg i kontakt med henne.

Du kan forresten forsøke å skrive inn de fire første sifferne i bankkontonummeret ditt i den første ruten, og resten av kontonummeret i den andre ruten. Da skal det gå.

Uansett er det viktig at du har skrevet inn iban og swift, og da skal skjemaet normalt sett gå igjennom uten problemer, blir det meg fortalt.

Mvh
Bjørn Jarle
Jeg forsøkte dette, men det fungerte merkelig nok ikke da heller :(
Tenker det er like greit at jeg sender avgårde en epost. Regner med det blir også litt enklere for vedkommende å ordne dette, når hun har all nødvendig informasjon foran seg i en mail. Ellers er jeg takknemlig for at du tilbyr å hjelpe :)

atomet skrev:
send en mail til sandra krøllalfa mmmedier.dk så tenker jeg hun årner biffen
Takker for den. Jeg sender avgårde en epost med det samme :)

Topp