Får ikke installert Wordpress riktig

appelsin

Medlem
Gjelder nettsiden bil-finansiering.no. Har lastet opp både WP-filene og SQL-filen, opprettet database og bruker, og gjort riktige innstillinger i wp-config. Da skulle etter mine beregninger denne nettsiden fungere, men det gjør den ikke.

Noen som har tips til hva som er galt? Filen "loader.php" har dukket opp i noen feilmeldinger.

Eggan

medlem
Skjønner, men tingen er at du kanskje får opp en feilmelding om du gjør det. Litt lettere å feilsøke det enn en blank side.
Etter "error_log"en å dømme kan det være nettopp configfilen det kan være noe galt med, eventuelt wp-settings.php, eller wp-includes/load.php.
Kode:
[30-Oct-2012 14:44:53] PHP Fatal error:  require() [<a href='function.require'>function.require</a>]: Failed opening required 'XXX/public_html/bilfinansiering/wp-includes/load.php' (include_path='.:/usr/lib64/php:/usr/lib/php:/usr/share/pear') in XXX/public_html/bilfinansiering/wp-settings.php on line 21

EDIT: Er denne en ny installasjon, eller prøver du å flytte over en gammel?

Sist redigert:

appelsin

Medlem
Jeg flytter over hele nettsiden og den var ferdig installert.

Jeg ser at mappen wp-includes mangler, så jeg la denne til fra en annen nettside. Det skjer foreløpig ingenting når denne mappen er lastet opp.

Eggan

medlem
Last ned nyeste WP fra wordpress.org, last opp denne. Last så opp wp-content som du har fra før av og legg opp en wp-config.php som er riktig.

Topp