Få reiseside slik som finn.no

Tony J

Alle skal få
Kan jeg bruke tradedoubler til å få en reiseside slik finn.no ? Hvordan går jeg frem? Kan jeg søke på uendelig program, selv om jeg ikke er sikker på at jeg vil bruke alle?

Tony

Tony J

Alle skal få
Du kan jo bruke TD til å vise annonser, men det ligger jo mye mer enn det bak reisesidene til Finn.no. Du må jo også ha en søkemotor som faktisk leter frem disse reisene etter hva folk spesifiserer.

Jeg er egentlig bare ute etter tips for å få implementert søk på leiebil, hoteller og flyreiser, så kan jeg slenge noen banners rundt og hvis det er mulig legge til reiseforslag etc. Det må vel da være mulig noen plass? getaroom.no er et eksempel på et slikt hotellforslag. Finnes det ikke plasser der man kan implementere slike løsninger uten at det skal være store bannere av firmaets logoer overalt?

looper

Medlem
Whitelabels er en mulighet, Expedia har jo en egen slik portal hvor du kan lage slike nettsider. For å få det i Norge på norsk så tror jeg du må ha ett vis volum å vise til uten at jeg vet dette med sikre kilder.

Tony J

Alle skal få
Whitelabels er en mulighet, Expedia har jo en egen slik portal hvor du kan lage slike nettsider. For å få det i Norge på norsk så tror jeg du må ha ett vis volum å vise til uten at jeg vet dette med sikre kilder.

Jeg ser at inne på buy24. no sine reisesider så går alt via noen som heter solfaktor. com ? Kan det være en privat avtale? Jeg går sjekke med expedia å høre etter. Problemet er at jeg har 0 volum hehe=) Hvis noen har andre tilbydere å komme med så bare kjør på, dette er veldig interessant for meg.

Tony

zapotek

Medlem
Har du bra volum / de ser potensialet i siden din, så kan det være at de kontakter deg direkte gjennom affilateprogrammet vedrørende dette.

Tony J

Alle skal få
Har du bra volum / de ser potensialet i siden din, så kan det være at de kontakter deg direkte gjennom affilateprogrammet vedrørende dette.

Jeg har 0 volum enda, men jeg kan ikke vente på å bli kontaktet. Jeg ønsker å kontakte dem for å høre hva slaks krav jeg trenger, om siden min ser bra ut i forhold til "ansikt utad" slik at de blir representert på en fin måte. I først omgang ønsker jeg å finne kunder som kan tilby et slik white label konsept.

Finnes det ingen reiseeksperter her på formet og som kanskje har white label løsning fra før?

Tony

kongen

kongemedlem
Det finnes medlemmer på forumet som representerer annonsørsiden innen reise, litt usikker på om de whitelabel. Er planene dine interessante tar de sikkert kontakt.

zapotek

Medlem
Whitelabel er ikke alltid den beste løsningen. Har du en ukjent side, så kan det være større sjanse for konvertering om brukeren tydelig ser at de kjøper gjennom f.eks. Hotels.com (som alle har hørt om).

Tony J

Alle skal få
Whitelabel er ikke alltid den beste løsningen. Har du en ukjent side, så kan det være større sjanse for konvertering om brukeren tydelig ser at de kjøper gjennom f.eks. Hotels.com (som alle har hørt om).

Siden min vil bli kjent, det er det jeg må få reisekontakten min til å bli overbevist om :)

Tony J

Alle skal få
Det finnes medlemmer på forumet som representerer annonsørsiden innen reise, litt usikker på om de whitelabel. Er planene dine interessante tar de sikkert kontakt.

Får håpe de leser her og tar kontakt da. Planene mine er meget interessante, og det tror jeg sikkert de også ser når jeg presenterer dem.

Topp