@Head-of-Publisher-EA, er du denne nye ansatte i Euroads? Jeg er nysjerrig her, ettersom Euroads har levert enormt dårlig kvalitet til absolutt alle affiliates, med unntak for affiliates som faktisk tjener mye penger. At man har opplevd slik forkjellsbhenandling hos dere trekker ganske mye ned hos alle affiliates.
Om du er ny "country manager" (norge) i Euroads, da ville det være veldig bra om du startet en tråd hvor du forteller litt om hva Euroads sine intensjoner i Norge faktisk er. Det ryktet jeg i dag har hørt om Euroads er 1: Svikt med systemet (putselig er innlogging død), " 2: Direkte svindel pga mangel på leads som blir strippet bort, 3) feil med funksjoner, spesielt innenfor callback, kan komme inn under mitt nr 2 - callback blir ikke sendt fordi det tydeligvis ikke er registrert en lead, enda mitt kredittkort har blitt belastet. Hva skal dette bety? Hvorfor i alle dager blir det ikke regisrtert et lead når jeg persnolig har testet en kampanje som koster meg penger og fullføre?`Hvor blir den av? Produktet jeg betalt for kommer jo hjem til meg, annonsør mottar altså sine leads, men hvorfor mottar ikke jeg mine penger?
Om du er denne nye country manager i Norge har du en god del og rydde opp i. Et arbeidsmiljø jeg personlig vil kalle for skittent, med stripping av leads levert av affiliates, og ellers den verste support man kan få fra et affiliatenettverk. Jeg ønsker deg personlig mye lykke til med og fikse dette, selv om jeg etterhvert begynner og bli redd for at løpet er kjørt for Euroads i Norge.
Er det egentlig noen som helst kvalitetsikring av annonsører hos Euroads?