Euroads - norsk avdeling

Den Norske avdelingen til Euroads holder til i Oslo nå.

Jeg har nylig åpnet konto på webforumet.no, så hvis dere skulle lure på noe angående Euroads Norge vil jeg kunne svare på spørsmål på dette forumet.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
@Head-of-Publisher-EA, er du denne nye ansatte i Euroads? Jeg er nysjerrig her, ettersom Euroads har levert enormt dårlig kvalitet til absolutt alle affiliates, med unntak for affiliates som faktisk tjener mye penger. At man har opplevd slik forkjellsbhenandling hos dere trekker ganske mye ned hos alle affiliates.

Om du er ny "country manager" (norge) i Euroads, da ville det være veldig bra om du startet en tråd hvor du forteller litt om hva Euroads sine intensjoner i Norge faktisk er. Det ryktet jeg i dag har hørt om Euroads er 1: Svikt med systemet (putselig er innlogging død), " 2: Direkte svindel pga mangel på leads som blir strippet bort, 3) feil med funksjoner, spesielt innenfor callback, kan komme inn under mitt nr 2 - callback blir ikke sendt fordi det tydeligvis ikke er registrert en lead, enda mitt kredittkort har blitt belastet. Hva skal dette bety? Hvorfor i alle dager blir det ikke regisrtert et lead når jeg persnolig har testet en kampanje som koster meg penger og fullføre?`Hvor blir den av? Produktet jeg betalt for kommer jo hjem til meg, annonsør mottar altså sine leads, men hvorfor mottar ikke jeg mine penger?

Om du er denne nye country manager i Norge har du en god del og rydde opp i. Et arbeidsmiljø jeg personlig vil kalle for skittent, med stripping av leads levert av affiliates, og ellers den verste support man kan få fra et affiliatenettverk. Jeg ønsker deg personlig mye lykke til med og fikse dette, selv om jeg etterhvert begynner og bli redd for at løpet er kjørt for Euroads i Norge.

Er det egentlig noen som helst kvalitetsikring av annonsører hos Euroads?

Sist redigert:
Da skal jeg prøve å svare så godt jeg kan på dine spørsmål:)

Ja jeg er ny ansatte i Euroads, men min tittel er ikke ”Country manager” min tittel er Head of Publishers, her i Norge manner vi nå opp.
Jeg er ikke bekjent med den problemstillingen med dårlig kvalitet rettet mot mindre affiliates. Jeg var selv Publisher mot alle nettverkene før jeg startet jobben i Euroads. Personlig hadde jeg ingen problemer med Euroads. Vi tar godt vare på både store og små medier.

Det er ingen login problemer hos Euroads, de login problemer jeg er kjent med er at noen få brukere har hatt cookie problemer, eller rett og slett ikke fått med seg at de var logget inn.

Når det gjelder leads som blir fjernet går dette ofte på brukere som sender oss Donald Duck leads. Dette er leads på kampanjer med navn som er funnet på bare for å få leads. Eller andre brukere som sitter hjemme og lager mange leads fra samme ip.

Grunnen til at du muligens ikke fikk betalt for det produktet du kjøpte via egen banner/link kan være at du trykket på en lignende link banner på en annen nettside. For flere av våre kampanjer har mange dagers cookie tid, og her vinner den første salget. Dette kan være på kryss og tvers av nettverkene også som kan ha den samme kampanjen.

Hvis du ønsker kan du sende meg en e-post med tid og dato på dette kjøpet, så kan jeg gi deg et bedre svar på hva som skjedde med den handelen.

kongen

kongemedlem
Grunnen til at du muligens ikke fikk betalt for det produktet du kjøpte via egen banner/link kan være at du trykket på en lignende link banner på en annen nettside. For flere av våre kampanjer har mange dagers cookie tid, og her vinner den første salget.

What? Er du seriøs? Er det første cookie som gjelder? Normalt er jo siste cookie. Å ha første cookie gjeldende er jo bare latterlig når det er siste cookie som drar inn handelen.

Topp