Euroads.no nede igjen!

appelsin

Medlem
Antar at mange her bruker Euroads.no, og er fortvilet over hvor ofte dette møkkaprogrammet er nede. Det skjer i gjennomsnitt 1 dag i uken, og når det først er nede, skjer det ingenting før folk kommer tilbake på jobb dagen etter, evt. mandag dersom det er helg.

Dette betyr tapte inntekter for oss affiliates, og nettsidene ser heller ikke bra ut med feilmeldinger overalt. Nå er snart tålmodigheten slutt med Euroads. Det finnes hundrevis av affiliatesprogrammer, og det er ingen vits å støtte de dårlige og ustabile nettverkene.

Jeg foreslår at vi sammen bombarderer Euroads med klagemail slik at de forstår alvoret. Tradedoubler har aldri nedetid, så her er det en svakhet de må ta tak i for å beholde annonsører og affiliates.

appelsin

Medlem
ser at de er oppe og går igjen nå, men det var nede tidligere i dag.

Er det bare jeg som opplever titt og ofte at Euroads er nede?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg ser at dem er nede nå jeg, og at ingenting fungerer. Derimot så syns jeg jo det er litt teit og si at dette betyr tapte inntekter for oss affiliates, det er tross alt vi som har valgt og bruke norges råtneste affiliatenettverk.

Det er så ille at det kunne være på sin plass og sende link til slike tråder som denne til annonsørene. Det er vel straks Euroads begynner og miste annonsører de faktisk gidder og "bry seg" om oss affiliates.

picxx

WF 09
Var ikke nede hos meg heller (sjekket 3 min. etter Atle skrev).
Har heller ikke noe særlig vondt å si om euroads, annet enn at jeg vet med sikkerhet at de shaver leads fra affiliater (og det i seg selv burde jo være ille nok!), noe jeg tror Atle også har opplevd?
Man har faktisk ekstremt god kontroll med trafikk/su/leads om man drifter en cashbackside.

Utover det skulle jeg egentlig ønske at alle norske affiliatenettverk hadde kuttet ut alle "surveyer" med øyeblikkelig virkning, men det er jo en annen diskusjon :)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Litt morsomt egentlig, men det hele gikk opp igjen bare et par minutter etter jeg skrev her i tråden. Nedetiden varte ca 15-20 minutter totalt. Det litt snodige vare at alle bilder / annonser fremdeles kom frem, mens man ikke kom noen sted når man klikket på dem.

Dette skjedde hvertfall for meg akkurat samtidig som EA sendte ut epost om deres nyeste survey i dag, "Vinn en iPod Touch 16GB hver fredag i 4 uker!"

Sånn egentlig så har jeg ikke så forferdelig mye vondt og si om Euroads jeg heller, iallefall ikke dersom det er som du sier Msites, at de faktisk har blitt bedre på supporten. Det noe i dette Picxx sier om at de shaver leads fra affiliates, og ja, bare det burde være en god nok grunn til og kutte dem ut. Gjør man det allikevel? Hehe, neida.. :D

picxx

WF 09
Det noe i dette Picxx sier om at de shaver leads fra affiliates, og ja, bare det burde være en god nok grunn til og kutte dem ut. Gjør man det allikevel? Hehe, neida.. :D

Det er OK om arbeidsgiver tar en 5-10% av lønna di for å dra på hytta med kompisgjengen neste helg uten å spørre deg altså?

Og nei, jeg "gjør det ikke allikevel".

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg har hardt for å tro disse godt etablerte nettverkene forsøker å lure oss. Men, det er noen av dem som ikke har gode nok systemer - som da svikter innimellom - og det går ut over oss som gjør grovjobben her!

Og, jeg har inntrykk av at om vi hjelper vår nye mann litt på vei her og er konstruktive i vår kommunikasjon, så kan det jo hende han kan få lagt litt press på gutta nede i Danmark.

picxx

WF 09
Jeg har hardt for å tro disse godt etablerte nettverkene forsøker å lure oss.

Tja, euroads ble jo opprettet etter webforumet, så de er ikke så ekstremt etablerte da.
De som har fått mest kjeft, men fremdeles kanskje er den mest seriøse, er for min del TD.
Legg merke til at TD ikke har en eneste "survey" på sin liste.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nei, det er overhodet ikke ok for meg at arbeidsgiver stikker av med 5-10% av min lønn slik at de kan ta seg en tur på hytta. Derimot kutter jeg dem forsåvidt ikke ut før jeg har fått opp alternative løsninger, noe jeg tukler med for tiden men som tar tid.

Hvem tenker du på når du sier "Disse godt etablerte nettverkene" Msites? Er det flere nettverk som blir drevet av disse folka i Danmark?

Hos TD er det vel kun en ting som jeg mener mangler, og det er callbackfunksjoner. EPI er jo en god greie, men callback burde vært der også. Akkurat det syns jeg er litt snodig at dem ikke har når de attpåtil sier at de bruker "verdens mest avanserte sporingsystemer."

Topp