Euroads med iLead/iSale

kongen

kongemedlem
Har Euroads iLead og iSale eller bare Lead/Sale??

Kan ikke finne en eneste kampanje som har iLead/iSale selv om man kan velge dette når man skal se på statistikk (som da blir null iLead/iSale).

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har sendt epost til euroads og spurt om dette to ganger, men har ikke fått svar. Svaret burde ha kommet nå. Lurer på hvorfor det er så vanskelig for dem å svare på det. Får jeg ikke svar kommer jeg til å kontakte noen av annonsørene deres direkte for å spørre om de betaler for ileads/ isales.
Kan du sende en epost til Euroads og spørre?

Sist redigert:

picxx

WF 09
Det beste hadde vel i bunn og grunn faktisk vært å kontakte noen annonsører direkte.
Husker jo (var det Mats?) TD mente det var mange programmer som tok Isales/iLeads å puttet i egen lomme. Hadde jo vært greit med en oversikt over de programmene som gjør dette ... kanskje?

picxx

WF 09
Nei, jeg er enig der Tonny. Selv lar jeg tvilen kommer tiltalte til gode, og det gjelder alle program, uavhengig av hva Mats skrev.

Likevel, om en bilmekaniker går ut å sier at mange i bransjen bruker deler av veldig dårlig kvalitet ved reperasjoner vil man jo ha dette i bakhodet om man skal reparere bilen, selv om mannen ikke forteller akkurat hvilke verksted som gjør dette. Mest sannsynlig er jo egentlig at de gjør dette selv, ettersom mekanikeren er oppmerksom på at det blir gjort?

Topp