Euro

looper

Medlem
Hm, her er saken.
Venter på en overførsel på noen tusen euro til min privat konto, så leste jeg avisen,så slo det meg kanskje dette var et sabla dårlig tidspunkt å overføre på. Eller hva jeg kan forvente, får jeg "dagens" kurs på dem (de skal reise sabla langt så kommer nok ikke i morgen) eller på det tidspunktet overføringen er satt inn.

Nå kan jeg ingenting om valuta, men det kan nok hoppe begge veier....

Erlend

Medlem
Jeg får som oftest utbetalt i pund, så har ikke så mye erfaring med Euro. Euroen er vel nede i 7,5 nå? Isåfall, så er det lavt. Før boblen sprakk var den over 10 norske kroner.

Om det ikke skjer drastiske endringer i Eurosonen, så tviler jeg på at den kommer til å gå opp så mye.

looper

Medlem
Det var vel heller om den gikk ned jeg tenkte på. Med valget i Hellas så kan nok det påvirke litt, både negativt og positivt. Men skulle aldri tatt betaling i euro...dammmn...

muffins

Medlem
EUR / NOK har jo vært relativt stabil de siste par månedene, men med tanke på valget i Hellas ikveld så er det ikke godt å si hva som kommer til å skje fremover. Kan nok regne med mye action i kursen i dagene fremover utifra valgresultatet.

Topp