Et spørsmål

Drater

New Member
Jeg har fått noen private meldinger her inne angående mekking av en nettside, jeg åpner de og svarer på brevet. Men hvor havner mitt svar? Det står at jeg har svart på meldingen, men det står også at jeg har 0 utboks og aldri sendt noe brev.

Drater

New Member
Et spørsmål til, hvorfor ble; "Søker webutvikler over flere år." flyttet til generell snakk og svada? En admin med uka si?

Tonny Kluften

Administrator
Ny info i jobbutlysningkategorien:
"Jobber som betales med eierandel i firma/nettsider eller jobber av typen "Jeg ønsker et nytt finn.no for kr 2500 skal ikke postes her, men i kategorien "Generell snakk og svada"."

Hvorfor, jo fordi 99% av alle prosjekter hvor utvikler får andel i firma ender opp på søpla fordi de andre ikke klarer å markedsføre nettsidene bra nok.

Drater

New Member
Dette er jo bare rot, finnes det noen andre mer seriøse forum der ikke admin er god of all gods?

Dag Frogner

Supermedlem
Problemet med tråder slik som din, er at det blir opprettet minst èn slik tråd hver uke. 90% av disse blir skrevet av noen som kun har en idè og thats it. De har ingen penger å tilby, men kun en %-sats av et evt selskap som skal opprettes. Og ofte sies det ingenting om selve prosjeket fordi det er så "sykt bra" at man ikke vil at noen skal rappe det.

Gjengangeren er at trådstartene trenger hjelp til koding, markedsføring, grafisk design, SEO osv osv...kort fortalt alt. Man har altså ideèn selv, men ingenting annet.

Og det er ofte ikke småtteri som skal lages, slik at de som skal være med må regne med å jobbe hundrevis av timer for 0,- lønn.

Når man da ser over tid at 99% av disse ideène ikke blir noe av (ofte fordi man tror at det koster 3000,- å sette opp det nye Facebook), så er det kanskje på tide å ta noen grep? Det blir liksom ikke så veldig attraktivt lenger.

Det virker nok strengt for deg som er helt ny her inne, men forumet flommer over av slike tråder...

Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator