Dersom man skal starte en ENK, med formål om å drive med dropshipping/kjøp av varer for videresalg; hvilket program burde man investere i for å holde alt papir-arbeidet i orden?
Og dersom man også skal implementere noe konsulet arbeid (som da skal faktureres på timen) kan man få dette mèd i programmet?
Jeg tenker nå på et program som både kan håndtere bokføring, regnskapsføring, fakturaer, eiendeler, mva, leverandørere, varer, osv.
Et brukervennlig program for den litt uerfarne (dog en har litt kunnskap) som er godt integrert så man ikke trenger å holde styr på all "trådene", i frykt for å ha glemt noe viktig. Jeg har sett litt rundt på Visma eAccounting, og Mamut Visma. Har også sett på Fiken og e-conomic, men e-conomic så ut til å være bare skjellett, også måtte man betale mye for å legge til andre funksjoner.
Og dersom man også skal implementere noe konsulet arbeid (som da skal faktureres på timen) kan man få dette mèd i programmet?
Jeg tenker nå på et program som både kan håndtere bokføring, regnskapsføring, fakturaer, eiendeler, mva, leverandørere, varer, osv.
Et brukervennlig program for den litt uerfarne (dog en har litt kunnskap) som er godt integrert så man ikke trenger å holde styr på all "trådene", i frykt for å ha glemt noe viktig. Jeg har sett litt rundt på Visma eAccounting, og Mamut Visma. Har også sett på Fiken og e-conomic, men e-conomic så ut til å være bare skjellett, også måtte man betale mye for å legge til andre funksjoner.