Et domene med mye trafikk!

source

Medlem
Sparco.no - Sparco er et kjent merke i hele europa, og fortsetter å vokse mer og mer, alle andre land er domene opptatt alt, dette er jo ikke så rart da firmaet har kjøpt opp domene i alle land, og kommer nok til å etablere seg i Norge snart og vil ha .no domene og, da kommer prisen til å bli betydelig mye høyere!

Noen som er interesserte? Viss dere lurer på hva Sparco er så sjekk ut www.sparco.it | Home :)

source

Medlem
Problemet er bare at de kan kreve å få domenet av deg, siden du strengt tatt har opptrått i "ond tro" da du registrerte dette.

Med andre ord er det verdt ca ingenting. ;)

I ond tro? Hvor har du fått det fra da? Jeg kjøpte det for jeg synes det var et fint navn og skal åpne en nettbutikk! Men så la jeg merke til at det kan være verdt en del.. Så tenkte kanskje jeg kanskje kunne tjene litt penger på det!

Sist redigert:

picxx

WF 09
- domemnet har ikke mye trafikk
- næringsmessig vil det kun være sparco, eller noen som importerer/selger sparcomateriell dette deomenet er intressant for.
- for webentreprenører vil derfor dette domenet ha samme verdi som garco, larco eller narco.no
- lite trolig at du vil få problemer med det italienske sparco, men mer trolig at disse kan blande seg inn: Brønnøysundregistrene - Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret

NilsF

Medlem
I ond tro? Hvor har du fått det fra da? Jeg kjøpte det for jeg synes det var et fint navn og skal åpne en nettbutikk! Men så la jeg merke til at det kan være verdt en del.. Så tenkte kanskje jeg kanskje kunne tjene litt penger på det!

Og alt dette skjedde i dag? Domenet ble registrert i dag... Og hvis det norske foretaket med samme navn klager, er det stor risiko for at du må gi fra deg navnet fordi det er unikt og identisk med klagers navn. Og med referanse til overskriften på denne tråden: "Et domene med mye trafikk!", hvordan vet du at domenet har mye trafikk, hvis du ikke har hatt det før i dag?

Sist redigert:
Topp