Er det lov å "tulle" litt? Personalisering av nettbutikk.

Medlem
Nettbutikken min Nerden.no 30-dagers angrefrist | - Nerden.no leverer gadgets, bil spillere, bil DVD, Kamera, GPS, duppeditter og bildeler, rett fra produsent. ønsker jeg å skille seg bedre ut fra mengden, selv synes jeg det er gode muligheter for "fleip" og ironi pga nettbutikkens navn og logo til å i produktbeskrivelsene skrive noe for å lokke frem smilet og få kunder til å kanskje se på flere produkter, men hvor vil grensene gå?

Tenker i baner som:
"Fantastisk produkt til den nerden du er"
"Koffert med fingersavtrykks lås, til smykker, våpen og dine planer om verdensherredømme"
"Fjernstyrt fiskebåt, til deg som sverger til ett liv med joysticks"

Dårlige eksempler, men men :p

Jeg kan se att dette stiller krav til det generelle helhetsinntrykket om seriøsitet.

God ide? Dårlig ide? Kunne du kjøpt fra en slik side?
Hvor går grensene?

Swordfish

Medlem
Tror det er bra med humor. Det blir en slags underholdning for folk.
Man trenger å le litt iblandt... lettbeinthet FTW!!!

Sjefskoder

Sjefskoder
Tenkte nevne Think Geek jeg å... :( hehe

Men, synes da bare at det er bra med litt humor i hverdagen og spesielt når du er en nerd og saken gjelder nerde-ting ;)

/S

testdriver

Ha det bra..
Go for it!

Sett en annen gigantisk nettbutikk med geek stuff bruke den teknikken med stor suksess. Kommer dessverre ikke på navnet.

picxx

WF 09
Som skrevet over, veldig lett humor er det sikkert ingenting i veien for, men personlig sitter jeg med den oppfatningen at nordmenn generelt veldig lett lar seg fornærme, så ironi og tvetydig humor ville jeg unngått, da dette fort kan virke mot sin hensikt.

Det er jo også mulig å splittteste, og se hva som funker best. :)

hohohoo

Medlem
Profilen på nettbutikken din tilsier jo en lettere tone. Mange nettbutikker har jo en rating av produktet. Mulig du kunne hatt noe tilsvarende? Bare bruke "Nerdefaktor". Hvillken nerde faktor har dette produktet:

Enår jeg så tegningen din, så tenkte jeg på Arngren,,, det og tildels produktutvalget likt. Men alt annet er veldig ulikt.

Topp