Er affilliatenettverkene troverdige?

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg mottar stadig vekk e-poster om supre kampanjer fra de forskjellige aff.nettverkene. Og, et av disse er Guava. Men, det som forundrer meg er at alle kampanjene deres er "supre", "har hatt god inntjening" etc.

Hvor troverdig er det å lesse meg ned med slike meldinger i ett sett? De roper jo "ulv, ulv" hele tiden, så den dagen det virkelig kommer en super kampanje så overser jeg den....

Hva er deres inntrykk av aff.nettverkenes anbefalinger, e-poster etc til oss publishere?

kongen

kongemedlem
Hehe, alle disse epostene er BS. En kampanje kan ikke være god, super eller ha god inntjening før de starter. Et aff.nettverk sin jobb er å pushe trafikk til kampanjene og da sier de fra til sine affiliater når nye kampanjer starter. Men at de har god inntjening er BS.

Som ansvarlig for e-postene som sendes ut i Norge til våre partnere, føler jeg jo selfølgelig at dere fortjener en kommentar. (har ikke sett denne tråden før) Vi prøver å sende ut nyhetsbrev som informerer om alle nye kampanjer. Som Kongen skriver, er det jo min / vår jobb å skape fokus på kampanjene. Det er det vi tjener penger på.

Om alle kampanjer er like gode er vell et ganske relativt spørsmål. Alle har sine nicher og alle har forskjellige lesere av for eksempel e-mail.

Vi ønsker ikke at nyhetsbrevet skal oppfattes som "ulv ulv" men heller som en informasjon om en ny kampanje. Hvis vi vet at det er publishere som ønsker å kjøre disse kampanjene, ønsker vi jo selfølgelig å sette fokus på salgsargumentene for en slik kampanje.

Jeg håper dette gir en bedre forståelse til våre nyhetsbrev.

Msites Ltd

Livsnyter
Som ansvarlig for e-postene som sendes ut i Norge til våre partnere, føler jeg jo selfølgelig at dere fortjener en kommentar. (har ikke sett denne tråden før) Vi prøver å sende ut nyhetsbrev som informerer om alle nye kampanjer. Som Kongen skriver, er det jo min / vår jobb å skape fokus på kampanjene. Det er det vi tjener penger på.

Om alle kampanjer er like gode er vell et ganske relativt spørsmål. Alle har sine nicher og alle har forskjellige lesere av for eksempel e-mail.

Vi ønsker ikke at nyhetsbrevet skal oppfattes som "ulv ulv" men heller som en informasjon om en ny kampanje. Hvis vi vet at det er publishere som ønsker å kjøre disse kampanjene, ønsker vi jo selfølgelig å sette fokus på salgsargumentene for en slik kampanje.

Jeg håper dette gir en bedre forståelse til våre nyhetsbrev.

Hva slags svar var dette da? Du tilfører jo ikke denne diskusjonen noe nytt i det hele tatt!

Man skaper ikke fokus på kampanjene ved å bruke superlativer i hver eneste mail. For meg er disse nyhetsbrevene blitt på linje med spam.....jeg åpner dem ikke engang!

Dere tjener ikke noe penger om vi ikke tjener penger, så kom heller med noe matnyttig i mailene. Tilfør affiliatene kompetanse så tror jeg dere vil tjene penger!

Takk for respons Msites Ltd.

Jeg prøver egentlig ganske enkelt å forklare bakgrunnen for at vi sender ut disse mailene. Beklager hvis svaret ikke var tilfredsstillende.

Jeg tar selfølgelig i mot tips til hvordan dette kan gjøres på best mulig måte, og vil selfølgelig prøve dette fremmover.

Topp