Enkel,rimelig host med WP-gjerne med domene...hvilken

metallian

Medlem
Som overskriften sier- jeg funderer litt på å teste noen ideer jeg har med et par norske domener, og er ute etter en rimelig og ENKEL hostingtjeneste-jeg ser etter:

*WP ferdig på plass(eller hurtiginstallasjonsløsning i det minste)
*Rimelig i pris (rimelig kan her diskuteres antar jeg, en dårlig tjeneste er dårlig uansett)
*Gjerne norsk support-men ingen krav
*Gjerne domene på samme plass

to-ov

Medlem
Jeg bruker hostgator.com

Cpanel kontrollpanel

-Du kan unlimeted addon domener, sub-domener.
-Hurtig installering av WP, og masse annet (joomla, openx, OScomerce, limesurvey) via fantastico.
-De er rimelig, koster $7,95 i mnd (baby plan), hvis du betaler for 3 år, men da har du uendelig med addons og plass. Søk litt rundt på nettet så finner du sikkert en kupongkode for opptil 20% rabatt.

-De har ikke support på norsk, men har fått kjappe og gode svar når jeg har spurt om noe.
-De har ikke domener på samme plass.

eplebiten

Medlem
Forsøk HawkHost.com. De har servere som ikke er overbefolket, Litespeed, og god service. De har også serverene fordelt ut på flere datasentre i USA, blant annet Washington på østkysten. De har i tillegg til Fantastico, også Softaculous for installering av script. Jeg foretrekker Softaculous fremfor Fantastico ettersom de er raskere med å oppdateringer for scriptene.

Du kan også sjekke ut Froghost.com som eies av HawkHost. (Tilbyr "Ubegrensede" pakker til de som er på leting etter dette.)

picxx

WF 09
har brukt noen kontoer hos dreamhost de siste 6-10 årene og er rimelig fornøyd.
Send meg en pm, så skal jeg fikse noen rabatter for deg.

Topp