Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Endringer i SERP

looper

Medlem
Jeg overvåker en del sider og ganske mye trafikk. Nå i de siste 3 ukene så har det vært en god del endringer. Noen av endringene kan jeg sette knapper på men det er en hel del endringer jeg ikke klarer å se logikken i.

Er det noen som har observert noe "uten om det vanlige"?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg følger jo litt med i kredittkort-nisjen og her har det virkelig skjedd ting. Nettsiden som har ligget på topp siste året ligger nå på 7-8 og det er flere sider som har hoppet/sunket 4-5 plasser fra dag til dag omtrent.

Er det noen spesielle nisjer du har fulgt med på?
 

Ole Avranden

utvandret
Har overvåket kredittkortnisjen som en hauk i det siste, og der skjer det store ting. Skriblet så vidt om det i en annen tråd også.

Hva som skjer der er etterhvert tydelig, og det er gode nyheter :)

Det er et par andre nisjer som rokkeres for tiden også, med nesten like store utslag som kredittkort. Nye muligheter :D
 

hvaer

Medlem
For min del, så ser det ut som at det tar noe tid fra Panda/Penguin oppdateringer skjer på google.com, til det samme skjer på google.no.
 

looper

Medlem
Jeg sitter innenfor mange nisjer. I svært mange tilfeller ser jeg at de har gått opp. Men i noen enkelt tilfeller så ser jeg at utenlandske sider utrangerer dem. Ellers så er det et kjent faktum at pingvinene ikke påvirker norske resultater først. Derfor vil vi nok se en del endringer i norsk serp fremover.
 
Topp