Enda en idè for å tjene penger!

OldHP

Medlem
Har som tidligere ikke kapital og heller ikke status og nettverk som kan hjelpe meg med dette. Ideen er en spray som inneholder b 100 vitaminer som om man tar de og svelger i tabl. form så kommer ikke mygg i nærheten selv på kreta under 45 varmegrader. B vitaminer er ikke tillat å importere for mye av i Norge så denne ideen er ganske unik og uviten for folk flest. Jeg tenkte at man brukte biokjemikere til å forandre kapselene til veske som man kan bruke å spraye seg med. :)

picxx

WF 09
Er vel svært sjeldent man opplever særlig med mygg i 45 varmegrader vel?

Swordfish

Medlem
Fint at du deler ideer. Det er kanskje ikke så mye mygg i 45 varmegrader. Men det er vel andre ting som mosquitos eller hva det nå heter. Du bør kanskje snakke med noen andre som vet om det er gjennomførbart. Selv synes jeg ikke det er noe å suge seg på

OldHP

Medlem
Hmm..

Du får se videre om jeg kommer med flere og bedre idèer men jeg regner med at jeg ikke er flink nok..

testdriver

Ha det bra..
I medisinverden er ikke B12 så veldig effektivt når det tas oralt. Bør egentlig injiseres.

Vet riktignok ikke hvordan det er ifht mygg..

OldHP

Medlem
Jepp

Altså ideen din er: Myggspray?

Myggspray. Trodde ikke det fantes b vitamin sprayer men ser ut som det gjør det alikevel.. Tenker mange barn og unge verger seg for å innta b vitaminer da spesielt de b 100 som er de som er resistante mot mygg da de er ganske så illeluktende..

Hvordan sprayen ville fungert vet jeg ikke da jeg ikke fullførte biologi faget.. for å si det mildt.

Topp