En side om aksjeblogging - Tilbakemeldinger

Side om aksjeblogging er snart 2 år gammel og med litt tid bak meg merker jeg at det er lett for å overse forbedringsmuligheter. Leserne er flink til å komme med ros, men jeg får sjelden ris, noe jeg trenger om jeg skal kunne bli bedre. Jeg er alltid ute etter å forbedre siden om aksjeblogging og tar derfor gjerne imot ris/ros og forbedringspotensial hvis noen er villig til å ta seg tid til dette :)

Takker på forhånd :)

Erlend

Medlem
Den leses flittig av meg, og den er bokmerket for lengst ;) Jeg liker at du for eksempel skriver om aksjekonkurranser, og jeg mener at du bør fortsette med konkurranser på nettsiden din. Folk elsker konkurranser, og det kan faktisk gi deg en del lenker inn til siden din.

Jeg ser ikke noe negativt med siden din, for jeg er ingen ekspert på design og alt det der.

Den leses flittig av meg, og den er bokmerket for lengst ;) Jeg liker at du for eksempel skriver om aksjekonkurranser, og jeg mener at du bør fortsette med konkurranser på nettsiden din. Folk elsker konkurranser, og det kan faktisk gi deg en del lenker inn til siden din.

Jeg ser ikke noe negativt med siden din, for jeg er ingen ekspert på design og alt det der.

Takk Erlend :) Veldig hyggelig å høre. Ja, jeg har bemerket meg at konkurransene og særlig den siste (Aksjequizen) er populære så jeg har nok ingen planer om å slutte med det skal du se ;)

Topp