En side for Javascriptere.

Tux

New Member
Hei! Jeg har i dag publisert mitt siste prosjekt for Javascriptere. Siden er pr dags dato kun på engelsk, men håper det går greit. Denne siden er også kun i beta, så det er mye som fremdeles mangler av innhold. Utover det burde det meste «fungere» på et vis, men det er sikkert -mye- som kan forbedres! Tanker, ideer, forslag noen?

Siden finner du her: Javascript

Tux

New Member
God ide :) Tenker du på å beholde kategoriseringen slik jeg har det i dag, og så sortere alt innenfor hver gruppe alfabetisk, eller tenker du på å fjerne grupperingen, og lage en himla lang alfabetisk sortert liste? Men helt klart at dette burde være med i «settings» slik at folk velge hvordan de vil ha presentasjonen selv.

zapotek

Medlem
Likte siden jeg. Glimrende for folk som driver med Javascript.

Forresten, velkommen til forumet!

Nutz

Med lem
Ja, jeg likte også innholdet, egentlig ingen grunn for ikke å sortere på begge måter, både alfabetisk og kategorier dersom scriptet tillater det.
Brukervennlighet er subjektivt, mao alt ettersom hva den besøkende er vant til.

Tux

New Member
Først sortere i kategorier og så alfabetisk tenkte jeg på ja.
Kan tenke meg det er flere som ville satt pris på et slik valg, og innenfor hver kategori, så kan dette sorteres med javascript også (en liten utfordring i bonus her) :)

clinton4

Medlem
Flott tiltak, men er det slik at JavaScript ikke har en offisiell manual side? Slik som PHP har php.net ?

Tux

New Member
Flott tiltak, men er det slik at JavaScript ikke har en offisiell manual side? Slik som PHP har php.net ?

Veldig godt spørsmål, som jeg heller ikke vet svaret på. Jeg har ikke klart å spore opp noe slikt. Men når det er sagt, så har Javascript mange resusjsider, og mye dokumentasjon. Jeg prøver da samtidig som jeg bygger denne siden å samle lenkene til mest mulig av dette for å inkludere dem på de aktuelle «manual» sidene.

Topp