Grooo
Medlem
Jeg var inne hos en norsk nettbutikk for å handle noe nå nettopp. Har handlet der før, typisk ett sted hvor man hander for noen hundrelapper innimellom. Innlogget som meg selv gikk jeg til en knapp som het noe ala "tidligere bestillinger" og der dukket bestillingsdato/ordrenr for en helt annen person opp. Jeg så hva personen hadde bestilt, hva det kostet osv. Jeg satt her som ett stort spørsmålstegn, og trykket på "min side" eller hva det het, - og joda: Der også så jeg personens navn, adresse, telefon, epost og PASSORD. Øverst på siden stod det hele tiden mitt eget navn som innlogget...
Logget meg ut og inn igjen, og da fikk jeg heldigvis bare mine egne opplysninger fram.
Før jeg logget ut tok jeg skjermdump av ett par av sidene med opplysninger jeg fikk fram.
Jeg har sendt mail til de som driver nettbutikken, for dette er da virkelig ikke bra!?!?!!!
Logget meg ut og inn igjen, og da fikk jeg heldigvis bare mine egne opplysninger fram.
Før jeg logget ut tok jeg skjermdump av ett par av sidene med opplysninger jeg fikk fram.
Jeg har sendt mail til de som driver nettbutikken, for dette er da virkelig ikke bra!?!?!!!