Elkjøp sine psykologiske priser

allegretto

Medlem
Det blir heldigvis mer og mer handel på nett.

At Elkjøp ikke satser på web/netthandel vises ganske klart utifra nettsiden de har (elkjop.no)
..Ufattelig dårlig design/utforming!

picxx

WF 09
Det er enkelt å være tjyv, kjeltring og svindler i norge, for det finnes regelverk som beskytter deg i hua og ræva.
...og er du bare stor nok spiller det ikke så mye rolle om lovene følges heller.

looper

Medlem
@ Allegretto
Designet på Elkjop.no og nettsiden ligger det nok ganske mye strategi bak ;)
Ofte så funker det enkle og simple

Nutz

Med lem
Burde være smal sak å hekte elkjøp for underslag for de i bransjen som er interessert i det.
Blir jo som å kreve inn 30%moms, så beholde kronene selv.

Edit: Hva med revisors ansvar her?
Vil tro at dette er noe som han skal reagere på.

Sist redigert:

picxx

WF 09
Burde være smal sak å hekte elkjøp for underslag for de i bransjen som er interessert i det.
Blir jo som å kreve inn 30%moms, så beholde kronene selv.

Saken er at elkjoep ikke har gjort noe galt i henhold til norsk lov.
Det er ingen lov som sier hvor mye en kan kreve inn i miljoeavgift,
derfor kan enhver kreve inn det en vil i miljoeavgift.

Staten krever jo inn lisensavgift hvert aar...en avgift som kun tilfaller nrk, men alle med tv apparat maa betale...er det mere rettferdig?

allegretto

Medlem
@ Allegretto
Nja,.. jeg synest rett og slett ikke det "funker"
Konkurrenten Expert har benytter et mye bedre design/oppsett.
Jeg får litt oscommerce-feeling når jeg er inne på elkjop-nettbutikken.. .. Det overrasker meg at de ikke har oppgradert nettsiden sin.
heh... nei jeg synest rett og slett nettsiden er fæl ;=)

looper

Medlem
hehe...men jeg hadde faktisk en foreleser som var med å utvikle elkjop.no. Han kom på ideen om den "sammenligne" knappen som jeg syntes er ganske finfin egentlig.

tyr897

Medlem
Må ærlig innrømme at jeg er fullstendig enig med allegretto. Elkjøp/Lefdal ligger langt bak Komplett som åpenbart er den store inspirasjonskilden.

picxx

WF 09
Må ærlig innrømme at jeg er fullstendig enig med allegretto. Elkjøp/Lefdal ligger langt bak Komplett som åpenbart er den store inspirasjonskilden.

alle tre ligger haaploest etter utenlandske elektronettsteder...
groenn eller gul er liksom ikke det store det spoers lenger... gugh!

kongen

kongemedlem
At Elkjøp ikke satser på web/netthandel vises ganske klart utifra nettsiden de har (elkjop.no)
..Ufattelig dårlig design/utforming!

@ Allegretto

Nja,.. jeg synest rett og slett ikke det "funker"
Konkurrenten Expert har benytter et mye bedre design/oppsett.
Jeg får litt oscommerce-feeling når jeg er inne på elkjop-nettbutikken.. .. Det overrasker meg at de ikke har oppgradert nettsiden sin.
heh... nei jeg synest rett og slett nettsiden er fæl ;=)

Elkjøp/Lefdal har oppgradert designet sitt den siste tiden, spørs om de kjører A/B/C/Å-tester også for å finne ut hva og hvordan ting funker best.

allegretto

Medlem
Haha... er det fordi vi her på webforumet har kritisert designet, at de har forbedret det? :)
Mye bedre nå Elkjøp!

Topp