hansson
Langveisfarende
I dag sendte jeg ut et nyhetsbrev (html, med campaignmonitor) til 670 mottakere (BtoB). Ble litt overrasket over å se resultatet utover dagen. Til nå, etter 14 timer, har bare 20% åpna mailen. Kun 4 (!) klikk ble registrert på de tre lenkene som lå med. Det blir tre prosent. Det sier kanskje noe om innholdet og utforminga av mailen, men den var ærlig talt ikke så ille
Noen som har erfaring med campaignmonitor generelt og nyhetsbrev til mottakere i bedriftssegmentet som ikke har bedt om informasjonen, men som er vant til å motta tilbud på e-post fra andre aktører? Lurer på hvor stor prosentandel som åpner e-postene deres, og hvor mange som klikker seg videre.
Det hører til historien at bare 27 adresser var ugyldige/ble avvist av tjeneren. Ingen meldte seg av lista (lenke i bunn av mailen).
Noen som har erfaring med campaignmonitor generelt og nyhetsbrev til mottakere i bedriftssegmentet som ikke har bedt om informasjonen, men som er vant til å motta tilbud på e-post fra andre aktører? Lurer på hvor stor prosentandel som åpner e-postene deres, og hvor mange som klikker seg videre.
Det hører til historien at bare 27 adresser var ugyldige/ble avvist av tjeneren. Ingen meldte seg av lista (lenke i bunn av mailen).