Ekstra belønning

Dre_C

Medlem
Er det noen annonsører hos TD innen reise som ekstra belønning til sine affliates?
Jeg tenker på om en f.eks. får gavekort, eller rabattkoder hos f.eks. Colorline, Hotels.com, Star Tour og lignende.

pleb

Medlem
Kjære affiliate,

Finnair har nå lansert en ny provisjonsmodell, den ser slik ut:

General Segment:

iLong 2%
Long 2%

iShort 1,5%
Short 1,5%

iBusiness 75 NOK
Business 75 NOK

Snart kommer informasjon om Juni konkurranse, følg med!

kan ikke si at jeg fikk så mye "bonuspoeng"-vibber av denne mailen? :p

Frode

Medlem
Her var den:

Kjære Affiliate,

Her kommer informasjon om Finnair sitt Juni insentiv! De har delt opp insentivet i 2 deler, ett for
gamle affiliates og ett for nye.

Gamle affiliates (akseptert på programmet før Mai):

Her er kriteriet at man skal ha best innteksvekst i forhold til May. De 10 beste affiliatene som
viser best inntektsvekst( i prosent kalkulert ut fra ordreverdi)i forhold til sine salg i Mai vil
bli belønnet med DOBBEL PROVISJON i Juni!!

Nye affiliates(Akseptert i Mai eller Juni):

Her er kriteriet beste gjennomsnitt inntekt i løpet av Juni, altså størst gjennomsnittsordreverdi
(revenue/days=average). Belønning her er at de 5 beste affiliatene for 100 Euro i gavekort på
Finnair PlusShop finnairplusshop.com/index.php?language=en, hvor man kan kjøpe Finsk Design.

Promoter Finnair nå, og ta del i denne konkurransen hvor dere kan øke deres inntjening!

Lykke til og ta kontakt om det er noen spørsmål!

Mvh
Finnair og TradeDoubler

Dre_C

Medlem
Hadde vært morsomt om f.eks. StarTour hadde delt ut gavekort hvis en affliate genererte salg på 1 million. Slike gavekort kunne da enten bli brukt til personlige ferieturer, eller de hadde vært ypperlige til å lage en konkurranse på en nettside og skape litt blest.

picxx

WF 09
Mindre nettverk har gjerne flere slike incentives enn det TD o.l. har.
Se etter reiseselskap med eget affiliteprogram, eller noe i den duren.

pleb

Medlem
Hadde vært morsomt om f.eks. StarTour hadde delt ut gavekort hvis en affliate genererte salg på 1 million. Slike gavekort kunne da enten bli brukt til personlige ferieturer, eller de hadde vært ypperlige til å lage en konkurranse på en nettside og skape litt blest.

Da ville jeg hatt en del gavekort allerede. *skryteskryte*.:p

Men ja. Har en del å si akkurat om Star Tours affiliateprogram. De har kjempeservice mtp bilder og spørsmål om statistikk. Men synd at de ikke har noen konkurrenter i form av Apollo eller Ving som utvikler liknende program i og med at de har 10 dagers cookietid (dårlig) og utbetaling som ikke betales i %, men fastsum. Det gavner ikke meg, for å si det sånn.

Spurte Ving om de hadde annonseringsmuligheter, men fikk et iskaldt og blankt nei tilbake.

picxx

WF 09
Men du er ikke den eneste som har fått en kald skulder fra Ving :D

Noen som har tatt seg bryet å tatt kontakt med ving selv?
Skal ikke se bort fra at du lett kommer frem til en bedre avtale.

Topp