Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Eget webhotell og domene var verdt pengene

Jeg begynte i forrige helg med å opprette webhotell og domene på one.com. Syntes det var vanskelig i starten, men nå som alt er på plass, går dette helt fint. Webhotell 15 GB i 12 måneder, årlig domeneavgift (.no) og opprettelse ble totalt 456,25 kroner inkludert moms. Det er ikke så mye penger, men nå har jeg lov til å legge ut reklame og har et flott design, savner jeg ikke gratisversjonene. To e-post adresser til bloggen har jeg laget uten ekstra kostnad.

Er fortsatt like dårlig med besøk å få som før, men det varierer. Rundt 20 daglige besøk. Er så lite at jeg velger å ha bloggen reklamefri. Mange er lei av masse reklame på internett.

Kortere adresse til bloggen er en fordel når jeg skal fortelle venner om hva adressen til bloggen er. Nå er den så enkel som Sindre Møllerhaug – Blogg | Bare enda et WordPress-nettsted. (Kom sånn tekst når jeg skrev inn adressen. Dere finner link i signaturen min. Dette var rart...). Ifølge statistikken er det mest populært å besøke bloggen min via direktesøk, så kort adresse/domene er en fordel, da det nesten er nødvendig å huske hva adressen er.

Har brukt blogg.no, blogger.com og wordpress som gratistjenester, men savner ikke gratisversjonene. Var dårlig for å si det sånn og nesten ingen klarte å huske de lange adressene jeg hadde, med punktum to ganger...
 
Sist redigert:
Tusen takk for tipset! Slagordet er nå byttet til Bloggen om mitt personlige liv. Det passer bedre overens med hva bloggen handler om, den handler om mitt personlige liv.

Husker som det var i går, tiden med domene under wordpress. Ble så vanskelig for folk å huske adressen. Nå er det mye lettere å huske hele adressen. Og er ikke dette verdt pengene, er det bedre å skape noe annet, men det er en flott blogg med kort adresse som jeg vil skape.
 
Topp