Hva skal til for at man kan ha sin egen server? Tenkte å spare litt penger på å ha egen.
R RusselSim Medlem 31 Mai 2009 #1 Hva skal til for at man kan ha sin egen server? Tenkte å spare litt penger på å ha egen.
Anders Medlem 31 Mai 2009 #2 Tenkte du på å sette opp en egen server i stua? Eller en dedikert server?
R RusselSim Medlem 31 Mai 2009 #3 Anders skrev: Tenkte du på å sette opp en egen server i stua? Eller en dedikert server? Klikk for å utvide... Vet ikke helt, men skal ha ny data ganske snart, så tenkte jeg kunne bruke den gamle som server.
Anders skrev: Tenkte du på å sette opp en egen server i stua? Eller en dedikert server? Klikk for å utvide... Vet ikke helt, men skal ha ny data ganske snart, så tenkte jeg kunne bruke den gamle som server.
Robert Mr. 66 31 Mai 2009 #4 Det finnes mange typer servere. Skal du ha den hjemme i stua håper jeg det er filserver du tenker på med mindre du har en utrolig feit linje.
Det finnes mange typer servere. Skal du ha den hjemme i stua håper jeg det er filserver du tenker på med mindre du har en utrolig feit linje.