Kjapp og trygg hosting for Wordpress

E-Post lister til bedrift

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Går veldig fint å sende, men det påvirker serverens status. Ikke uten grunn at mye blir karakterisert som spam og når det er for mye fra denne serveren, blir ip-adressen etterhvert svartelistet, og det er en lang vei tilbake.

F.eks. alle gator servere mine - ip-adressen er ikke brukbart til å sende epost fordi det har vært brukt (av andre enn meg såklart) til å sende for mye som ble betegnet som spam.
DS og flere har derfor noen regler ang. hvor mange eposter som kan sendes pr time.

Noen som har testet denne? Email Marketing | Email Marketing Software | Interspire Email Marketer
Jeg sendte ut rundt 2000 eposter til våre kunder for noen dager siden, og de sendte jeg for hånd med TB. Da er det ikke noe individuell tracking, men jeg har ikke tid til å forske og sette det opp skikkelig. Vi kjører også avregistrer.no og vasker alltid listen.
 

majorp80

Medlem
Jeg har brukt både Interspire email marketer og arpreach og begge er gode løsninger, men har sine svakheter også. F.eks så mangler arpreach automatisk click tracking og Interspire mangler en del innenfor automatisering, noe jeg savner, men har de grunnleggende tinga, som er nok for de fleste. Manglene innenfor automatisering på Interspire, er også en mangel på mange av autoresponderene online også. Man burde dog bruke en ekstern smtp server for å sikre god deliverability over tid. (Noen hostingselskaper sperrer kpntoen din om du sender ut for mange mailer via smtp på serveren din)

Ta gjerne kontakt på PM om dere lurer på noe. :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg drar opp denne tråden. Ser det er mye relevant (for meg) nå, og håper å høre om noen har gjort seg noen erfaringer... Skal ha en liste (pm hvis du selger eller ønsker være snill). Jeg hadde tenkt å sette ut utsendelsen av epost (ser at det er noen som gjør sånt, epostene i innboksene å dømme), men etter å ha lest gjennom tråden skal jeg kanskje gjøre et forsøk selv likevel. Men så er tråden over et år gammel, så mye har skjedd i mellomtiden...
 
Topp