Jeg har en hel del nettbutikker som jeg driver.
Det er ikke fulltid men det kunne vært det - hadde det ikke vært for at min interesse peker på andre ting også.
Jeg driver 1 nettbutikk - på heltid! Når jeg startet for 9 år siden var det kun for moro og fordi jeg syntes internett var spennende, og jeg hadde lyst til å lære litt nytt. Det gikk så bra at jeg at etter 1 år sa jeg opp den faste jobben min og har siden drevet på heltid. Nettbutikken har også blitt til butikk - så nå er det det en fin kombinasjon
Driver 3 på deltid.
Hadde en til før, men kundegruppen til den var såpass krevende at jeg ikke kunne forsvare tidsbruken, dermed la jeg ned den butikken, så ja, for den butikken så jeg for meg noe annet ved oppstart enn det det ble.
Driver 3 på deltid.
Hadde en til før, men kundegruppen til den var såpass krevende at jeg ikke kunne forsvare tidsbruken, dermed la jeg ned den butikken, så ja, for den butikken så jeg for meg noe annet ved oppstart enn det det ble.
Spennende å høre hvordan dere driver det må jeg si Gleder meg såå til høsten (skulle aldri tro jeg skulle si det!). For da starter denne jenta opp også
Jeg driver en nettbutikk på deltid, dette har jeg gjort i 4 år. Har blitt mye prøving og feiling, føler jeg er på rett vei nå og håper at jeg en dag kan leve av nettbutikken. Uansett så blir det en liten ekstrainntekt.
Jeg har ikke startet enda, men har allerede sagt opp jobben synes det er altfor slitsomt å jobbe samtidig som man starter for seg selv..bare å tenke og planlegge tar all energien min.. dere er flinke
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.