Double.net finns nu även i Norge

Double_Viktor

New Member
Double.net, ett av Sverige's största affiliatenätverk finns nu även i Norge. Vi har över 110 annonsörer i Sverige, inte så många i Norden ännu, men antalet kommer att växa fort framöver!

Du kan tjäna pengar på våra annonser och vi erbjuder nu högre provisioner på vårt egna (Double.net's) annonsprogram. Vår normala provision för en rekryterad affiliate är 50 SEK, men vi betalar nu 75 SEK för varje rekryterad affiliate från Norge, resten av 2008! Vi erbjuder annonser på norska och konverteringsgraden är hög.

Registrera dig gratis på: Double.net • Register website

Hör av dig till viktor@double.net om du har frågor.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dette var da snodig... Jeg har vært med i deres nettverk i flere mnd... :S

picxx

WF 09
Aldri hørt om nettverket før jeg.
Likevel fikk jeg dette når jeg forsøkte å registrere meg:

An account already exists. Add new websites using the existent account instead of applying for a new one. If Your previous account has been banned, You're not allowed to register for a new account.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det skal nevnes at jeg en gang i tiden nevnte Double her på Webforumet, da i forbindelse med at det var utrolig mange klikkkampanjer tilgjengelige her. (da også for det norske markedet,) så hvorfor Double går ut nå, og forteller at dem er ny i Norge, når dem har vært i Norge i minst 1år allerede, har jeg problemer med og tro på..

Dette svekker hvertfall min troverdighet til Double. Ta en titt her..!

Jeg finner ikke noen som helst tilgjengelige kampanjer for Norske nettsider når jeg logger meg inn. Jeg har ikke fått svar på min søknad om Baredritt.no som ble sendt inn Lørdag 5. Juli, 2008 heller.

Sist redigert:

Double_Viktor

New Member
Double.net har varit tillgängligt för Norge, Danmark och Finland länge, men vi gör nu en storsatsning för att få in affiliates och annonsörer. Du kommer även kunna se provisioner i NOK samt få utbetalt i din valuta.

Idag finns endast sju annonsörer för den norska marknaden, men idet kommer öka i stadig takt. För att se alla, Choose programs > All categories.

Blir du medlem hos oss och använder våra norska annonser så maila mig för att få eran höga provision. Vår egna rekryteringslänk är: Double.net • Make money

Jag jobbar som Affiliate Develompent Manager på Double.net och ni är välkomna att kontakta mig om ni har frågor!

Viktor Sundberg
Affiliate Development Manager
T: +46 31 65 75 72 | F: +46 31 22 66 30
Double.net • Affiliate network | viktor@double.net

PS: picx: Du hade faktiskt ett avaktiverat konto hos oss som nu är återaktiverat.

Sist redigert:
Topp