Domenekongen.no

PIP

Medlem
Dette er et lite prosjekt jeg pusler med når jeg har tid. Det er et standard ferdigprodusert theme som er brukt, så jeg trenger ikke tilbakemeldinger på det. Ei heller på produkter og priser. Men Jeg skulle gjerne hatt en tilbakemelding på helhetsinntrykket og om det er noe som fungerer dårlig. Ikke alle sider er på plass enda, men det jobbes med fortløpende!

TorsteinO

Art Director & grunder
Generelt ser det bra ut, men:

1: Det er endel thumbnails som mangler?

2: Tror jeg ville ha fjerna toyota-logo+"prius-skiltet" på "billigbil.no"-bildet, for å være 110% sikker på at toyota ikke skal kunne hisse seg opp over det.

3: Bildene ser litt vel "stock" ut, men det er kanskje bare meg som har jobba for mye med sånt og fått litt fnatt av dem etterhvert...

4: Et konkret forslag kunne kanskje være å bytte om litt mer omfattende - la alt "redaksjonelt", altså nyheter/artikler ligge i en/to spalte(r) (f.ex. ett stort øverst og to "halve" videre nedover under denne), og så la domenene du selger ligge i en egen spalte til høyre. Nå kan man lett gå glipp av det som står lenger ned, fordi man først får inntrykk av at det bare er reklame for domener som skal selges, altså noe sånt:
layout.png

5: Det er en skrivefeil i "billigbil" - den forsvant igjen nå før jeg fikk med meg teksten rundt, men det står "bruktbilder" midt inni teksten der, altså i bildekarusellen.

PIP

Medlem
Generelt ser det bra ut, men:

1: Det er endel thumbnails som mangler?

Ja, aner ikke hvorfor det skjer??!! Noen som vet?

2: Tror jeg ville ha fjerna toyota-logo+"prius-skiltet" på "billigbil.no"-bildet, for å være 110% sikker på at toyota ikke skal kunne hisse seg opp over det.

Den lar vi være enn så lenge. Håper domenet er solgt lenge før Toyota får nyss om at jeg mener at det er en billigbil. ;p

3: Bildene ser litt vel "stock" ut, men det er kanskje bare meg som har jobba for mye med sånt og fått litt fnatt av dem etterhvert...

Bildene er veldig stock, men det skal de også være. De har som hensikt å skape en idè for hva domenet kan brukes til. Og sånn sett funker de bra.

4: Et konkret forslag kunne kanskje være å bytte om litt mer omfattende - la alt "redaksjonelt", altså nyheter/artikler ligge i en/to spalte(r) (f.ex. ett stort øverst og to "halve" videre nedover under denne), og så la domenene du selger ligge i en egen spalte til høyre. Nå kan man lett gå glipp av det som står lenger ned, fordi man først får inntrykk av at det bare er reklame for domener som skal selges, altså noe sånt:

Det blir for mye jobb å legge ned i dette prosjektet. Iallefall for meg som sitter med dette som hobby og med alt for liten tid til det meste. Dette er en side der salg av domener skal være hovedfokuset derfor også prioritert. Domenenyheter o.l. er der kun for å få bedre SEO og ranking og på den måten dra inn flere potensielle kunder.

5: Det er en skrivefeil i "billigbil" - den forsvant igjen nå før jeg fikk med meg teksten rundt, men det står "bruktbilder" midt inni teksten der, altså i bildekarusellen.

Fy meg, denne skal jeg fikse fortest mulig ;) Tusen takk for tilbakemeldingen! Noen som vet hvordan jeg skal fikse bildene?? :/

TorsteinO

Art Director & grunder
Snodig feil det der, har ikke vært borti noe sånt før, men skal ha det i bakhodet.

2: Vel, det tar nå virkelig 30 sekunder å ordne sånt, men det er kanskje allerede solgt, ser det ut til?

3: Er lett å finne bedre illustrasjonsbilder hvis man prøver litt, har jobba alt for mye med det der...! Menmen, de gjør sikkert jobben :)

4: Er jo egentlig en ganske enkel layout å lage det der da :) En annen faktor er jo også at med en "bedre" side ville det kanskje ha vært mer interessant for folk å linke til den osv, altså bedre seo, så selv med mindre fokus på annonsene kan man totalt sett ende med bedre resultater fordi besøk/seo/osv blir bedre

PIP

Medlem
Er det mye jobb å bygge om for å unngå bruk av timthumb og beholde utseendet på siden?

PIP

Medlem
Det står ikke noe om hvor mye du tar for å liste andre sine domener, det burde stå.

Det er fordi jeg ikke lister andre sine domener. Jeg kan selge de på vegne av domene-eier mot et gebyr som er basert på en prosentvis andel vurdert utfra domenets kvalitet, ønsket minstepris og markedet domenet er rettet mot. Det er ikke en "rubrikktjeneste" der jeg bare lister de opp på siden min.

Topp