Dine ferdigheter innen koding

Tonny Kluften

Administrator
Noen ganger trenger man webhjelp fort og gæærnt. Kan dere poste hva dere har å tilby i denne tråden her slik at man kan få en pekepinn på hvem man kan spørre om kvikk betalt kodehjelp. Tråden er ikke ment for dem som må prøve seg frem for å lage riktig kode i php.

Det sier seg selv at det som postes i denne tråden ikke nødvendigvis gjenspeiler fakta 100% da man ikke kan verifisere hvert medlems ferdigheter, men en slik tråd kan være nyttig.

Designere kan ikke poste her, det er kun for kodere.

Så hva kan du?

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Du kan spørre meg omtrent alt om php, ms access, vb, evb, js, notes & lotusscript samt (don't laugh): turbo pascal (jeg er fra en årgang som syntes Future Crew var helter).
Glemte ASP; ikke .net men til gjengjeld både ASP/vb og ASP/jscript. Er dog en stund siden.
Ellers litt sh og batch-files etc, men det er litt rustent.

Er inom forumet flere ganger hver dag, men skal du ha svar umiddelbart er det beste å prøve msn (hvvliet@hotmail.com).

tyr897

Medlem
Anser meg selv som særdeles habil i PHP, (X)HTML+CSS, Javascript og SQL (MySQL og PostgreSQL) samt generell *nix serverdrift/oppsett, da spesielt innenfor skalering og duplisering.

Begynner også å opparbeide meg en viss kompetanse innen NoSQL (MongoDB i forbindelse med et prosjekt), men det er nok for spesielt interesserte foreløpig.

Topp