DinBilReklame.no - småskala bilreklame

n0stra

Medlem
DinBilReklame.no

Tanken bak butikken er å gi et godt og enkelt tilbud til alle småbedrifter der ute og andre som ikke ønsker å måtte foreta en prosess med tilbudsinnhenting, møter og evt omfattende forslag som man sliter med å vurdere samt si nei til om det ikke passer. Vet selv av erfaring at mange slike opererer som privatpersoner når de handler, vil vite prisen med det samme, gjerne gruer for at dette er meget dyrt og i tillegg ser for seg å bli pushet på noe de ikke trenger.

De fleste av våre konkurenter (og selvsagt også vår egen bilreklameavdeling hittill) har kun fokusert på storkunder. Dette fordi man da har mye mer jobb samlet, lettere produksjon og å behandle mange små tilbud kan være dårlig butikk i lengden. Tanken her er nå å la kunden selv få utføre jobben, finne ut hva han/hun skal ha, få pris opp og sende inn det som trengs. Selve jobben som er den dyreste delen av å få reklame på en bil er her overgitt til kunden. Vi jobber med å få laget video og bilde/tekst som beskriver hvordan dette gjøres enklest mulig samt hva man må unngå: Vi vil også tilby leie samt oppstartshjelp i vår egen monteringsgarasje om noen ønsker dette og har mulighet til å komme til våre lokaler.

Siden er foreløbig ikke ferdig som dere kan se. Jeg driver fremdeles og sliter med litt omskrivning av kode for å få butikken til å beregne prosentpåslag basert på ny totalpris og ikke den man starter med, logo (som skal bli helt enkel) er ikke på plass enda samt at bilder, galleri og "how to" ikke er lagt inn.

Skulle hatt litt innspill på hva dere ville likt å vite om dere i form av småbedriftseiere skulle rotet dere inn på siden vår. Har tre bilder jeg må erstatte de grafiske ikonene med også på førstesiden. Tenkte det var greit å få frem de tre hovedkategoriene siden dette blir veldig "shop talk" og mest sannsynlig noe man som ny kunde ikke forstår forskjellen på.

Ellers vet jeg at det er noe css snusk som må ryddes opp i her og der, har tjulånt litt elementer fra en gratistemplate som jeg benyttet som framework mens jeg jobba meg videre.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Veldig bra ide. Har vært på utkikk etter noe slikt selv og kommer ganske sikkert til å bestille noe. Som newbie hadde jeg nok satt pris på bilder som viser meg de forskjellige størrelsene, fargene osv. Kanskje en forklaring på hva slags bilde/logo som må lastes opp (størrelse, kvalitet osv.).

En liten ting: Da jeg forsøkte å klikke på Galleri (i Chrome), måtte jeg klikke på undersiden av knappen for å få det til å funke. Hele knappen er således ikke "aktiv".

pleb

Medlem
Flott og oversiktelig side :)

To ting: I søkefeltet står det "Søk på varekode eller bes". Skal det være "bestill", eller er "bes" en forkortelse?

I øverste kolonne der står det "my wishlist" som bør fornorskes, feks til "min ønskeliste.

Kanskje også gjøre kategoriene under logoen litt mer "heavy" (sorry, dårlig ord) i og med at den lilla bilen er et helt utrolig blikkfang i det du entrer siden. Gjør den litt mer markert. Savner også en ganske tydelig og markert "Kjøp nå"/"Bestill her"/"Kontakt oss"-knapp.

n0stra

Medlem
Takk for innspill, skal forsøke å se på menyene i forhold til knappevalg, har ikek merket det på chrome/firefox/exporer/opera selv men kan jo være relatert til en gitt utgave.

bilder og informasjon skal absolutt komme, driver og skummer gjennom hva vi har i bildedatabasen samt få tatt noen fler som passer inn.

My wishlist har falt utenfor på oversettelsesfila tydeligvis, takk for den, funka tidligere - usikker hva som har skjedd.

Det står søk på varkeode eller beskrivelse :p

Topp