Din egen lille vegg med inspirasjon og ting du liker? Søker utviklere.

sinols

Medlem
Hei

Ide
Jeg har en ide om og samle alt man liker og finner innspirasjon fra på ett sted. Sån som f.eks Inspiring images and videos recently added to we heart it / visual bookmark Pinterest / Home.

Jeg synes disse sidene er rotete og er ikke noe jeg selv ser etter når jeg ønsker ett sted hvor jeg kan samle på det jeg finner av inspirasjon etc.

Designet rundt skal ikke være noe annet enn "black and white". Mulighet for å dele sin inspirasjon og følge andre vil jeg at skal være en mulighet, men på en enkel måte. "Twitter effekt?"

Min utfordring:
Utfordringen min er at jeg selv ikke har noe kunnskap om det å programmere. Så nå er jeg avhengig av ett team på 2-3 stk som synes og ser interessen i det. Som har noe tro på det.

Legger med ett design som jeg har jobbet med. Lite "preview" så dere kan få en liten anelse om hva jeg snakker om.

Vedlegg

• preview.jpg
    preview.jpg
    8,1 KB · Sett: 35
Sist redigert:

sinols

Medlem
Jeg er vel mer på utkikk etter ett team. Har mange forskjellige ideer, og om videreutvikling. Har ikke en 100% klar plan til og bare få den opp og gå enda.

adeneo

Medlem
Dette var pussig, men jeg har faktisk tenkt på dette lenge at jeg skulle hatt tak i en eller annen fyr som kunne komme med ideer, slik som en kjip sort/hvitt utgave av Pinterest, og så kan jeg gjøre all jobben med å lage nettsiden, så er vi lissom partnere, men ide fyren får selvfølgelig 75% (det er tross alt han som har de gode ideene, jeg bare lager ting jeg), og betaling tar vi vissom atte dersomatte det blir noe sukksess av greiene.

Det høres ut som en match made in heaven, og send meg gjerne en PM dersom det høres interessant ut.

Topp