digital vakthund pusher oppetid

olaus

New Member
Hei,

har fått epost fra et par kunder som har delte webhoteller som har hatt dårlig oppetid, men kundene har aldri kunnet "bevise" det tidligere. Nå har de fått en gratis tjeneste fra noe som kaller seg vakthund.no som gratis overvåker websider og generer oppetidsrapporter med detaljert beskriver nedetid..

Ser ut som de delte hosting leverandørene må skjerpe oppetiden, eller få skikk på SLA'ene sine litt brennkvikt..

Noen som har testet denne tjenesten?

O

tyr897

Medlem
Tjenesten er sikkert grei den, men dette virker som dårlig skjult astroturfing.

Har du laget en tjeneste, presentér den - vis den frem. Slikt som dette blir det bare en flau smak i munnen av.

kek91

Webutvikler
Jeg har opprettet konto og prøver den nå på et av mine domer. (Man kan kun overvåke 1 domene med mindre man kjøper en premium konto)
Ser ut til å fungere greit, men jeg har ikke opplevd nedetid enda så skal ikke si det sikkert :)

Sendte også en mail til de, fordi det ikke er mulig å endre passord eller andre brukerinnstillinger (man får tildelt passord pr epost).
De skulle lansere disse funksjonene + noen flere til helgen fikk jeg i svar.
Blir spennende å se.

Oppdatering:
Jeg var visst litt kjapp i svingene der. Logget nettopp inn og nå er det mulig å endre på konto innstillinger. voila :)

Sist redigert:
Topp