Digital tjeneste for privatpersoner for gjennomføringen av budrunde

steee

Medlem
Ville du som privatperson benyttet en digital tjeneste for gjennomføringen av budrunde ved kjøp/salg av bolig? Spørreundersøkelse på Budrunde uten eiendomsmegler | privat-budrunde.no

Dersom man skal selge bolig uten megler, ville det være nyttig med en nettside som tilbyr en enklere måte å gjennomføre budrunden på? Hva syns dere om idéen?

Sist redigert:
Jeg liker ideen om den gjennomføres på en ordentlig og profesjonell måte.

steee

Medlem
Takk for svar. Noen tanker om hva som ville gjøre tjenesten ordentlig og profesjonell?

Bruker-autentisering med BankID? SMS-varsling? Betalingstjeneste?

Jeg liker ideen om den gjennomføres på en ordentlig og profesjonell måte.

For det første bør siden bygges rundt norske lover. Jeg ville snakket med noen meglere, noen privatpersoner som har solgt hus, leilighet, hytte og noen som har kjøpt. Og hørt hva de ville hatt i en tjeneste som denne.

En ordentlig og profesjonell tjenest har et helhetlig utforming. Gjerne med teknologi som BankID og SMS varsling. Jeg ville snakket med noen i meglerbransjen, for det viktigste er at du blir tatt seriøst av kundene dine.

Personlig er jeg ikke særlig glad i domener med bindestrek, og ville vurdert domener som minbudrunde.no, ebudrunde.no, egenbudrunde.no eller noe i den stilen.

Topp