DHgate.com

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Vurderer å starte en liten nettbutikk med fokus på usb gadgets. Har leita rundt på nettet etter varer og ser at DHgate har mye varer i denne kategorien. Er det noen som har erfaringer med denne siden, og eventuelle tips å komme med til en nybegynner?

spikre

peterhamre.no
Deal extreme er vell det de fleste bruker. Det er helt sinnsykt rimelige priser, og alltid fri frakt. Det gjør det enkelt å prissette varene.
- Husk at det er mange små konkurrenter på det markedet, noe som gjør at det kan være vanskelig å hevde seg. Ikke forvent å motta ordre daglig en gang, men som en liten hobby-inntekt kan det være artig! :)

pleb

Medlem
Klær på DHGATE= fake.
Elektronikk på DHGATE= vær forsiktig. Kan være dårlig kvalitet, eller rett og slett kopivarer dette også.

Pass også på at produktet er vennlig mot europeiske stikkontakter.

Stools

Takk for tipset, Spikre. Ja jeg ser at det er mange som driver med dette, men jeg tror jeg har funnet en liten twist på det;-)

Stools

hei pleb, har lest mange advarsler om dhgate på nettet, men det er vel som generelt i utenlands-handel; man må være forsiktig og sjekke nøye. Klær og elektronikkvarer som påstås å være originale skal jeg holde meg unna.

Topp