Kjapp og trygg hosting for Wordpress

DesignerAG

Matto

New Member
Heisann!

Jeg heter Arnas. Jeg er en selvlært logo designer og illustratør med 4 år erfaring. Jeg kommer fra Litauen i dene år og vil gjerne lage en logo eller web design for Nordmenn.

Hvis du klikk på disse linkene nederst, du kan se hele porteføljen min på Behance og alle logoene på Logopond. Jeg har fremdeles ikke web siden min, men jeg allerede har domenet, så det snart blir lansert.
Behance.net/ArnasG
Logopond - Matto

Du kan send en e-post på a.goldbergas@gmail.com hvis du er interesiert og har noen sporsmåler.

NB! Jeg lærer norsk nå, så beklager hvis du ser noen feil :)

ba088a0a15333f7da27fd567177a12a1.png
 

peterandrej

pensjonert moderator
Prisen begynner fra 3 tusen for et konsept.

Velkommen hit. Jeg har sett veldig mange av de logokonseptene du har i porteføljen din i ulike bloggposter som viser fram kreative, gode logoer. Den Dig-logoen med spaden er for eksempel helt genial.

3000 for et konsept (antar du mener en første skisse med konsept og ikke en ferdig logo) anser jeg som meget rimelig med tanke på kvaliteten. Eller hva mener du med konsept?
 

Matto

New Member
Velkommen hit. Jeg har sett veldig mange av de logokonseptene du har i porteføljen din i ulike bloggposter som viser fram kreative, gode logoer. Den Dig-logoen med spaden er for eksempel helt genial.

3000 for et konsept (antar du mener en første skisse med konsept og ikke en ferdig logo) anser jeg som meget rimelig med tanke på kvaliteten. Eller hva mener du med konsept?

Hei, takk for det! Før utvikle et konsept i Illustrator, jeg presenterer så mange skisser som trenges. Så der er ikke risikoen på kvalitet. Jeg alltid forlater min klient glad og dette er min vanlige praksis :)

Liker det jeg ser, keep up the good work :)

Tusen takk!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Kunne gjerne tenkt meg å prøve, men jeg er avhengig av at du kan fakturere meg. Har du et firma du kan fakturere med?
 
A

aabbcc

Guest
Jeg har brukt Arnas og er veldig fornøyd, både med prosess og resultat - kan absolutt anbefale han videre.
 

Jorunn

New Member
Du er kreative og jeg liker at du finner iconer som passer til budskap! Flott jobba. Jeg holder på å legge ut logoer for salg selv. Jeg tegner de selv fra bunnen av og er oppe i 42 stk. pr. i dag, men må ha mange fler for å legge ut «butikken» på nett. Det er også mye jobb rundt det å lage en database for logoene og bestillingsform etc., men er godt i gang. Kanskje du er interessert i å samarbeide? Jeg kan vise deg noen av de jeg har laget om du vil. Jeg tenker også at dersom man er fler med en stor base, vil man kunne vinne et marked lettere:). Jeg har lang erfaring som mediegrafiker og har drevet eget firma siden 2000.
 
Topp