Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Designer til leie!

Status
Stengt for ytterligere svar.

eightworx

Art Director
Hei,

Jeg levere komplette websider, designer, logoer, posters, cd covere, themes, annonser i blader etc.

Jobber for det meste for større selskaper men denne sommer har jeg valgt å jobbe litt freelance istedenfor ferie, ta kontakt hvis dette skulle være av intresse.

Du kan se mine tidligere arbeider på:
alexstro - eightworx.com

Er for tiden ikke mulig å kontakte meg pr. telefon men svarer på mail nesten døgnet rundt:
alexander.stromme (at) hotmail.com


Med Vennlig Hilsen
Alexander Strømme
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Jeg kan anbefale eightworx, har sammarbeidet mye med han og det han leverer er det alltid enormt bra kvalitet på ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
danielaune: 50% enig med deg. Spørre hva det koster og designe en header er jo litt teit, men og spørre hva det koster og designe en logo syns jeg ikke er dumt. En logo er da en logo. Designer må uansett finne inspirasjon og samtidig få logoen levert i vektorformat.

Hva det koster og designe en header.. Hallo? kongen? Hva legger du i header? ett bilde? En header er da så mye mer en ett bilde.
 

eightworx

Art Director
Er da tilbake etter å ha jobbet fast med ett par kunder.

Jeg har ny portfolio:
Alexander Strømme Photography & Graphic design

Her kan du bla igjennom å se hva jeg tidligere har gjort, og hva jeg kan gjøre.

Design:
Logo
Plakater
Trykk til klær, firmabiler, bygg etc.
Webdesign.
Komplette annonser til magasin eller flyers.
Komplette magasiner.
Fotografering i Oslo, Bergen, København og Århus.

Kode:
Webshop \ legg ut dine produkter og selg dem, inkludert administrasjons panel og ordre panel.
CMS \ oppdater siden selv ifra administrasjons panel.
Kunde database \ sett opp en kunde database på siden din, send ut unike tilbud til vær av dine kunder sammen med nyheter etc.

Levere det meste innenfor markedsføring, ordner med trykkeri i nærheten av bedrifter og sørger for at varer blir levert til avtalt pris og tid.

alexander.stromme(at)hotmail.com
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp