Design til HTML/CSS Gratis

xdex

Medlem
Heisann!

Skal bygge opp en PSD til HTML/CSS tjeneste, men trenger ett par design jeg kan utføre jobben på, slik at jeg kan bygge opp tilbakemeldinger og "siste arbeid" .... Velger derfor å gjøre dette helt gratis (kun en side, helst forside/blogg forside) - gjør også "sub pages" mot en svært billig penge.

Har du noen design liggende som du enda ikke har fått tid til å konvertere til HTML/CSS? Du står fritt til å bruke det etterpå, og vil ha hovedfokus på at det skal fungere med IE7+ samt alle andre moderne nettlesere.

Vil også være fokus på å få VALID html.

Send meg en PM dersom du har behov for dette, send gjerne ett JPG bilde av designet slik at jeg kan se hvor mye arbeid det er. Er det snakk om utrolig mye arbeid, får jeg heller takke nei, men det skal mye til.

Hører fra deg/dere!

xdex

Medlem
Vil bare nevne at det ikke har kommet ett eneste forslag, eller behov enda. Så bare og kjøre på :)

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Endte opp med å kjøpe meg en theme (cheope) for gadgetx (nytt prosjekt), så jeg har ikke hatt tid, og så ville jeg oversende noe jeg faktisk ville brukt - og HAN er jo ikke ferdig (jaja, se også en annen relevant aktuell tråd her på wf).
Og slik baller det på seg.. men tilbudet er fremdeles veldig bra. Tidspunktet er litt uheldig, men det er vel alltid det kanskje :)

xdex

Medlem
hehe sant, kanskje jeg som føler at jeg MÅ ha noe opp og gå, men haster jo egentlig ikke for min del heller. Bare en fredag med litt død-tid :)

adeneo

Medlem
Jeg ønsker meg en gratis nettside, så du starte med meg da !

Jeg ønsker meg noe som har med solsystemet å gjøre, og jeg har sett at domenet månemannen.no er ledig, og dette skal jeg registrere dersom du lager en bra nettside til meg.

Jeg er veldig dårlig på Photoshop, men jeg tenker meg noe temmelig likt denne nettsiden, med funksjoner og utseende i samme stil, bare med solsystemet og månelandinger og slikt i stedet, gjerne i Wordpress ?

xdex

Medlem
Tror du har missforstått litt her adeneo, det er ikke snakk om å lage noe design. Det er snakk om å gjøre designet om til HTML/CSS.

xdex

Medlem
Ingen som ser behovet / trenger noe gjort gratis? Ingen som har tatt kontakt angående dette enda, så hiver bare inn en påminnelse.

xdex, jeg vil gjerne ha hjelp med designet til siden min! Den er jo "ferdig laget" av meg og funksjonene har jeg testet til å virke. Jeg bare trenger en mesters hånd på arbeidet. Dette er 6 sider, men mye av jobben er jo gjort. Er dette av interesse?

A

aabbcc

Guest
Er du fortsatt på utkikk? Jeg har et design ferdig godt definert fra et design-byrå, som jeg kunne trengt å få overført en god css/html - ta kontakt på pm, så kan vi diskutere det på mail/telefon.

abc

xdex

Medlem
Gjør du det responsivt også?

Spørs litt hvordan side det er snakk om, send meg en skjermdump så skal jeg vurdere deretter.

Er du fortsatt på utkikk? Jeg har et design ferdig godt definert fra et design-byrå, som jeg kunne trengt å få overført en god css/html - ta kontakt på pm, så kan vi diskutere det på mail/telefon.

abc

Jada, send en PM med skjermbilde av designet, slik at jeg får litt overblikk hvor mye det er snakk om. Sender deg mail på PM.

Topp