Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dansk SEO i bytte for norsk SEO

Hej,

Jeg arbejder som freelancer indenfor SEO, AdWords m.m. primært i Danmark.

Jeg har netop fået en opgave, hvor jeg skal styre SEO-projektet i Danmark, Norge og Finland.

Til dette har jeg brug for en person/bureau der er skarp på SEO i Norge.

Den "eneste" betingelse er, at vi vil tilbyde at levere et nogenlunde tilsvarende stykke SEO/Adwords/analyse-arbejde for dig på en danske side.

Er der nogen som er interesseret?

- skriv da en PM.

mvh

Christian Kirkegaard
 
For det første tror jeg du vil ha problem med å finne noen som går med på en slik avtale.?

Hmmm, jeg kunne sagtens forestille mig at der var mange bureauer eller webshops i Norge, som gerne ville ind med deres service/produkt på det danske marked, men har en stor udfordring mht. sproget og SEO. Her kunne jeg hjælpe. Så hvorfor ikke?

For det andre er dette faktisk ikke lov ;-) ?

Er det ulovligt at arbejde gratis i Norge?

Og, synes du det er fair at du skal få betalt for en tjeneste andre gjør gratis for deg ?

Det forstår jeg ikke. Jeg arbejder udfører et stykke arbejde for fx et norsk web bureau. De udfører et stykke arbejde for mig. Hvordan kan det være urimeligt?

Men tak for indsparkene - jeg sætter pris på det.

Mvh

Christian
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Tror nok det bare er en liten misforståelse der, msites.

Er ikke det du mener, christian, at du vil gjøre en ren byttehandel? Du gjør noe "gratis" seo-jobb for noen norske som trenger det på en dansk side, og de gjør tilsvarende for deg på en norsk side?

Hvis det er en ren "byttehandel", altså en barter-avtale, så er det jo ingenting ulovlig med det, men det skal vel strengt tatt oppføres på en eller annen måte i regnskapet, hvis jeg ikke husker helt feil, siden det egentlig er et bytte av tjenester som begge parter vanligvis tar betalt for.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Tror nok det bare er en liten misforståelse der, msites.