Dagens sinnatagg

TorsteinO

Art Director & grunder
hehehe, det var en fyr som trodde han var lur, og inviterte og signa opp seg selv 7 ganger på mailinglista til juiced... Siden jeg var i det rette humøret, så sendte jeg han en mail. Og jammen fikk jeg ikke nettopp svar på den også :D

Les, og le!

min første mail skrev:
On 25/03/2008, Juiced Magazine <post@juiced.no> wrote:
Hei XXX.
Vi er selvsagt veldig smigret over at du er så entusiastisk at du vil
ha nyhetsbrevet vårt sju ganger, og vi kan gjerne sende deg sju
eksemplarer også, men det blir dessverre lite iPod på deg, siden du
nettopp har blitt disket pga et hårreisende patetisk forsøk på juks.

mvh
Juiced.no

svaret jeg fikk skrev:
Den 26. mars. 2008 kl. 21.02 skrev XXX:

JUKS??? STÅR DET I REGLENE KANSKJE?????? VIS DERE SKAL HA EN KONK... IKKE drit dere ut så hardt at jeg kan gå til sak mot dere.. jevla bondeknøler? hvor lite har dere lært på skolen?? ikke lek smart med meg jevla tulling

--
Mvh:

XXX

mitt svar skrev:
Hei igjen XXX,
takk for hyggelig mail. Selvsagt står det i reglene at vi kan diske folk ved mistanker om juks (se selv - nederst på http://juiced.no/ipod ), og egentlig burde det i alle fall si seg selv at å invitere og melde på seg selv flere ganger ikke er det samme som å invitere venner. Hvem av oss som har lært minst på skolen har jeg en viss anelse om etter å ha lest mailen din...

Skulle du ønske å gå til sak mot oss pga diskvalifiseringen ønsker jeg deg lykke til videre med det, og håper du har en stor konto med penger du liker å kaste ut av vinduet.

mvh,
Juiced.no

...og for ordens skyld - den nøyaktige ordlyden på siden er "for hver person du inviterer som melder seg på får du en ekstra vinnersjanse", og det har hele tiden stått nederst på den første siden at jeg kan diske folk ved mistanker om juks.

Knut

Medlem
Får noen sånne om dagen jeg også fra illsinte guttehvalper. Nå er de mer morsomme enn irriterende. Og nesten bestandig kommer de med trusler om anmeldelse etterfulgt av noen ærekrenkende ord og setninger som sikkert enhver advokat og politijurist hadde fått bakoversveis av. Hehe

peterandrej

pensjonert moderator
forøvrig vil jeg si at jeg måtte melde meg på to ganger på konkurransen før jeg fikk den bekreftelses-mailen.. tenkte bare si ifra.. kan jo være noen bugs i scriptet kanskje?

det tok vel fire-fem timer før mailen kom..

TorsteinO

Art Director & grunder
Tror ikke det er bugs i scriptet, tror det er serveren hos dreamhost som er litt mongo, merker at den er treig på mail fra andre script også...

Takk for tipset i alle fall, greit å vite at det ikke bare er meg det er noe rart hos, jeg har jo egentlig allerede bestilt en dedikert server hos leaseweb, men kanskje jeg burde få dette over på en annen server med en gang... :/

Topp