Dagbladet.no nede?

peterandrej

pensjonert moderator
Får siden opp, med STORE feil. Virker som noen av stilarkene har ramlet fullstendig ut. Tipper noen i db.no jobber skikkelig mye nå, river seg i håret og bare tenker "å herregud, å herregud, å herregud.."

Tenk hvis det er én enkelt person som har "vedlikeholdt" siden og så slettet et par CSS-filer.. Tenk på det du. Ville ikke vært den personen akkurat nå nei..

Må si meg ganske uenig med zapotek, dagbladet.no er jo nede både titt og ofte. ;-)

Ryktene vil ha det til veldig mangelfulle rutiner hos de hva gjelder produksjonssystemer. Sikkert ikke så ille som en del av det jeg har hørt, skitprat blir jo tross alt verre for hver person som sprer de videre. Forhåpentligvis bruker de versjonskontroll og har testservere. ;)

En litt morsom sist jeg så de hadde problemer var at feilmeldingene skiftet litt. Plutselig var det feil fordi et semikolon manglet, og så var det feil på grunn av noe helt annet. Virker som om de har manglende testrutiner og gjør litt vel mange kodeendringer direkte mot produksjonsmiljøet, kanskje? Noen andre med noen teorier? ;)

Topp