Dårlig samvittighet?

Beergear.no

Medlem
Hadde jeg kjent meg godt igjen her hadde jeg skammet meg og tatt tak i det med en gang!
Før det var for sent!

Beergear.no

Medlem
Så kult!
Forhåpentligvis trenger du ikke skjerpe deg.
Vi får håpe det går helt av seg selv.
Alle kan jo være travle i perioder, men her virket det jo som det var mer enn som så....

Msites Ltd

Livsnyter
Dette er nok slik mange av oss har det, eller noe tilsvarende i alle fall. Det kan være vanskelig å prioritere vekk de mindre viktige tingene. For i utgangspunktet tror jeg nok at vi alle sier vi prioriterer familien og barna.
Men, i en travel hverdag så glemmer vi å prioritere vekk de mindre viktige tingene for å ta oss tid til barna og dermed blir det fort som denne kronikken beskriver det.

Beergear.no

Medlem
Det er i å fall noe man garantert vil svi for å angre på!
Har også hatt en så travel hverdag, men jeg gjorde det eneste riktige (for meg)
Jeg valgte det bort.
Alt handler jo om valg og prioriteringer.

Man MÅ ikke ha siste bilmodell, mobil osv.
Men folk må selvfølglig selv få velge hvordan de vil leve livet sitt.
Men det er vel ikke uten grunn at nesten alle eldre sier de skulle brukt mer tid på sine nærmeste om de kunne "angre"

Beergear.no

Medlem
Vet ikke helt om jeg tok den...
Men tror nok de fleste som "jobber bort familetiden" anger på det i ettertid.

picxx

WF 09
Husker en gang... var vel godt før 1900 tallet, da hadde jeg dårlig samvittighet, for jeg drakk ikke tomt mitt glass med absinth når det ble tilbudt meg fra raj majah av india.
Ser ikke vitsen med å angre, ha dårlig samvittighet eller noe annet for noe man allerede har gjort. man får ikke gjort det om! Angre heller, eders nådige sjeler, på det dere ikke gjorde!

Topp